Ρήτρες διαθεσιμότητας του δικτύου από τον ΟΣΕ, ρήτρες για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος ανάπτυξης - αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας (την ίδια στιγμή που σχεδόν κανένα μεγάλο έργο δεν παραδίδεται στην ώρα του) καθώς και ρήτρες «εμπρόθεσμης ανταπόκρισης της συντήρησης του τροχαίου υλικού» από την αρμόδια θυγατρική (γνωστή και ως ROSCO) ζητούν, μεταξύ άλλων, οι υποψήφιοι για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Από τα ερωτήματα που έχουν κατατεθεί στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) προκύπτει πως οι επενδυτές θέλουν πιο αναλυτικά στοιχεία για τις πέντε συμβάσεις που θα υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το δημόσιο και τον ΟΣΕ πριν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης της εταιρείας.
Στο ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζουν πως περισσότερα στοιχεία θα δοθούν στους ομίλους που θα προεπιλεγούν. Αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν εκδηλώσει οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι – σε συνεργασία με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ λέγεται πως στον διαγωνισμό θα συμμετάσχουν γαλλικές και κινεζικές εταιρείες.
Οι υποψήφιοι έχουν προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου.