MANAGER 2DAY

Πώς πρέπει να εμψυχώνουν οι ηγέτες τα στελέχη

Πώς πρέπει να εμψυχώνουν οι ηγέτες τα στελέχη

Η τέχνη των λεγόμενων «pep talks» και γιατί δεν διδάσκεται. Ποια είναι τα βασικά συστατικά μιας διαδικασίας που μπορεί να κινητοποιήσει το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης.

Το παράδοξο του Ικαρου: Πώς αυτοκαταστρέφονται οι εταιρείες

Το παράδοξο του Ικαρου: Πώς αυτοκαταστρέφονται οι εταιρείες

Ενα βιβλίο που εκδόθηκε πριν 34 χρόνια περιγράφει πώς το «καβάλημα του καλαμιού» και η έλλειψη αυτοκριτικής μπορεί να καταστρέψει μια επιχείρηση. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποια είναι τα «ανερχόμενα ζητήματα διοίκησης» για μια επιχείρηση

Ποια είναι τα «ανερχόμενα ζητήματα διοίκησης» για μια επιχείρηση

Σειρά από ερωτήματα πρέπει να απαντήσει ο σύγχρονος μάνατζερ αν θέλει να τύχει η εταιρεία του ευρείας κοινωνικής αποδοχής. Εξηγεί ο David Grayson.

Ο νέου τύπου ηγέτης και η σχέση του με τους... οπαδούς

Ο νέου τύπου ηγέτης και η σχέση του με τους... οπαδούς

Κάθε εποχή αυτός που έχει τα ηνία θα πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες. Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να τον διακρίνουν σήμερα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα δύο είδη «αλλαγής» σε μια επιχείρηση και η κρίσιμη επιλογή

Τα δύο είδη «αλλαγής» σε μια επιχείρηση και η κρίσιμη επιλογή

Οι αλλαγές στον κόσμο των επιχειρήσεων είναι αναπόφευκτες αλλά θέλουν και επαρκή μελέτη. Δεν υπάρχει προστατευτική ασπίδα ενάντια στην πρόοδο. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Μαθήματα εταιρικής επιβίωσης βγαλμένα από τη… φύση

Σε περιόδους ισχυρών αναταράξεων και κρίσεων, η βασική πρόκληση για τους managers είναι να δημιουργήσουν κουλτούρα αλλαγής και διαρκούς εξέλιξης μιας επιχείρησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποια είναι και τι κάνει η... Generation Zzz

Πρόκειται για ένα νέο όρο που προστέθηκε στην ορολογία του επιχειρηματικού κόσμου μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση. Αναφέρεται σε ηγέτες οι οποίοι είναι διστακτικοί, μετρημένοι και επιφυλακτικοί όσον αφορά τις αποφάσεις και τις κινήσεις τους.

TAGS ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Στρατηγικές διαχείρισης ρίσκου στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι τεχνολογικές αλλαγές στον χώρο του Ecommerce είναι ραγδαίες. Πώς πρέπει να τις διαχειριστούν οι επαγγελματίες. Τι νέο υπάρχει και ποιες λύσεις μπορούν να υιοθετηθούν. Γράφει η Ιωάννα Αναστασάκη.

Οι 19 αρχές του marketing που άντεξαν στον χρόνο

Τι δεν πρέπει ποτέ να ξεχνά ο καλός υπεύθυνος marketing. Κρίσιμες αρχές που πρέπει να βρίσκονται στην καρδιά της στρατηγικής μιας επιχείρησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια εταιρεία να χτίσει «στρατηγικό πλεονέκτημα»

Σε εποχές ριζικών αλλαγών οι εταιρείες είναι εκ των πραγμάτων υποχρεωμένες να μην επαναπαύονται. Ποια είναι τα ζητούμενα της νέας εποχής και το κλειδί για ένα επιτυχημένο αύριο. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδόπουλος.

Η συνταγή για έλεγχο του άγχους σε... επιτρεπτά επίπεδα

Πώς θα εξασφαλίσετε ικανοποιημένο προσωπικό και ευχαριστημένους πελάτες

Ποιους εργοδότες επιλέγουν τα «ταλέντα» και γιατί

Επιχειρήσεις: Πώς θα σπάσετε τον φαύλο κύκλο του φόβου

Κρίσιμη η «αλλαγή παραδείγματος» για την επιβίωση μιας εταιρείας

Στο τραπέζι οι μεταγραφές στελεχών με... πληρωμή ρήτρας

Η νέα δομή των επιχειρήσεων και η ανάδειξη στελεχών με... ζιγκ-ζαγκ

Ο κρυφός κίνδυνος του «brain drain» των 60άρηδων

Management: Τα δυο κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός «κοινωνικού ηγέτη»

Οι (προβλέψιμες) παγίδες στις οποίες πέφτουν οι εταιρείες

v