Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα έληξε τελικά η προσπάθεια προσέλκυσης επενδυτή-συμβούλου που θα αναλάμβανε το run off (σ.σ. σχήμα για ευέλικτη διαχείριση υποχρεώσεων) του Επικουρικού Ταμείου του κλάδου αυτοκινήτου.
Ειδικότερα, είχε εκδηλωθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος για την προσέλκυση επενδυτή ο οποίος θα αναλάμβανε ρόλο χρηματοδότη-συμβούλου στην όλη διαδικασία. Τελικά υποβλήθηκαν δύο προσφορές. Όμως, θεωρήθηκε πως ναι μεν οι προσφορές αυτές παρουσίαζαν ενδιαφέρον, ωστόσο εκτιμήθηκε πως δεν ήταν οι πλέον συμφέρουσες για το Επικουρικό Κεφάλαιο, τουλάχιστον στην παρούσα συγκυρία.
Σε ό,τι αφορά τώρα την «επόμενη μέρα» του Επικουρικού Κεφαλαίου (το τρέχον «άνοιγμά» του προσεγγίζει σήμερα τα 400 εκατ. ευρώ), κύκλοι προσκείμενοι σε αυτό δηλώνουν: «Βελτιωνόμαστε εσωτερικά, υιοθετώντας και ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Πιστεύουμε ότι με αυτό τον τρόπο, έως τα μέσα του 2019 η κατάσταση θα αρχίσει να δείχνει πως αλλάζει προς το θετικότερο και τότε είναι που θα εξετάσουμε διάφορες εναλλακτικές λύσεις για την επόμενη μέρα».
Σε ό,τι αφορά τώρα την υπόθεση της Enterprise Hellas (λειτουργούσε με τη μορφή ΕΠΥ και σήμερα υπάρχουν απαιτήσεις χιλιάδων Ελλήνων οδηγών προκειμένου να αποζημιωθούν), ενώ η ελληνική πλευρά έχει προσφύγει σε διεθνή διαιτησία, το Επικουρικό Κεφάλαιο του Ηνωμένου Βασιλείου κάλεσε σε διάλογο τους αντίστοιχους φορείς της Ελλάδας, της Γαλλίας και της Ιταλίας (των τριών χωρών με τα μεγαλύτερα προβλήματα που προκάλεσε η Enterprise).
Η πρώτη συνάντηση έγινε, με σκοπό να βρεθεί συντομότερα εξωδικαστική λύση. Η επόμενη συνάντηση των πλευρών αυτών, προκειμένου να προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις, αναμένεται πριν το τέλος του 2019.