Ισχυρό το ενδιαφέρον για τον διαγωνισμού της Αττικής Οδού, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Πέννυς Κούτρα.
Από την συμμετοχή -στη διαδικασία της υποβολής δεσμευτικών προσφορών- των 6 σχημάτων επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς πως οι ελληνικές έγιναν επί της ουσίας και θα «χτυπήσουν» μέχρι τέλους τον διαγωνισμό.
ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις - AVAX (υφιστάμενο σχήμα διαχείρισης/λειτουργίας) και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat (με Πορτογάλους Brisa-Rubicone), Mytilineos (με Γάλλους Vinci) και FinCop (με Αυστραλούς Macquarie), οι ελληνικού ενδιαφέροντος διεκδικητές. Για την ισπανική Abertis απλά θα παραπέμψω στα δήγματα του ΧΑΜαιλέοντα.
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με την Πέννυ, η αποσφράγιση των προσφορών τον Σεπτέμβριο, διάστημα ικανό για να υπάρξουν ανατροπές πριν την τελική διαδικασία. Σχεδόν βέβαιο πως στα επιτελεία των διεκδικητών ακόμη και οι άδειες του Αυγούστου θα είναι με φειδώ, η διεκδίκηση του holy grail των Παραχωρήσεων μόνο εφησυχασμό δεν επιτρέπει, τουναντίον και «ζυμώσεις» προεξοφλείται πως θα υπάρξουν και διεργασίες μεταξύ των ενδιαφερομένων.
Κοινός τόπος στην αγορά πως ο διαγωνισμός για τον τελικό νικητή της 25ετούς νέας σύμβασης αποτελεί «κρησάρα» για επιχειρηματικά (και όχι μόνο) συμφέροντα, καταλύτη για συγκλίσεις άσπονδων αλλά και εξισορροπητικών χειρισμών από το πολιτικό/τραπεζικό σύστημα.
Τα καλύτερα έρχονται...