Στα 11,34 με υψηλό ημέρας τα 12 ευρώ (ιστορικό) το χθεσινό κλείσιμο για τη μετοχή της Autohellas. Αποτίμηση στα 551,4 εκατ. ευρώ, μετά από θεαματική άνοδο το 2022. Συνέχεια της ανόδου του 2021 κ.ο.κ.,
με την εταιρεία να αντεπεξέρχεται τη διεθνή κρίση (πανδημίας λόγω Covid-19), περίοδο που η Hertz US κήρυσσε πτώχευση σε ΗΠΑ και Καναδά.
Σε αντίθεση με πολλές εταιρείες του κλάδου, η Autοhellas όχι μόνο άντεξε αλλά οδηγήθηκε μεθοδικά, σταθερά και σίγουρα στα ιστορικά αποτελέσματα 9μήνου. Κύκλος εργασιών 568,6 εκατ. (17%), κέρδη μετά από φόρους 71,5 (54,1%) με ισχυρό (παραδοσιακά το τρίτο 3μηνο), στόλο αυτοκινήτων που πλησιάζει τις 50.000, με συνολικά 9.000 αγορές νέων.
Η εισηγμένη ανακοίνωσε στις 12/10 μαζί με τη Samelet συμφωνία για την εξαγορά της τοπικής θυγατρικής του ομίλου Stellantis στην Ελλάδα για την εισαγωγή και διανομή των Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Fiat Professional και Jeep. Τομέας που λειτούργησε αντισταθμιστικά το 2020 της εμπορίας αυτοκινήτων με... λίρα εκατό τα σήματα κυρίως της Hyundai και δευτερευόντως της ΚΙΑ.
Σήματα που όταν αποκτούσε ο Ευτύχης Βασιλάκης (το 2017) είχαν βρεθεί... ειδήμονες ακόμη και του κλάδου που είχαν θεωρήσει «πεταμένα λεφτά» τα 20 εκατ. που είχε κοστίσει τότε η συμφωνία με τον Π&Ρ Δάβαρη.
Οπως άλλοι... πιο ειδήμονες αυτοί, είχαν προδικάσει την πτώχευση της Autοhellas λόγω της Hertz US (το 2020).
Στον FTSE 25 η Autοhellas και τύποις από τη συνεδρίαση της Δευτέρας 19 Δεκεμβρίου.
Μάλιστα, αυτά είναι. Και με δεύτερη εκπροσώπηση στον FTSE 25 ο Ευτύχης Βασιλάκης.