Μιχαήλ Γελαντάλις

Στη θέση του Εκηβόλου
ο Μιχαήλ Γελαντάλις

Αποποίηση ευθυνών
Αυγ 23 2022

Αττική Οδός: Η επαναφορά και ο διαγωνισμός

Σταθερή η ανάκαμψη μετά την πανδημία, σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία που παραθέτει η Πένυ Κούτρα.
Εσοδα 94,2 εκατ. (94,6 εκατ. το 6μηνο 2021), μετά φόρων κέρδη 27,5 εκατ. (από 23,01), ίδια κεφάλαια 177,4 εκατ. και ταμειακά διαθέσιμα 104,9 εκατ.

Συν 84,4 εκατ. έσοδα μερισμάτων για τους μετόχους (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις 65,8%, AVAX 34,2%), ήτοι 35,67 ανά μετοχή καταδεικνύουν τον χρυσοφόρο χαρακτήρα του οδικού άξονα.

Οκτώ τα σχήματα που έχουν περάσει στη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, με το ΤΑΙΠΕΔ να κινείται εντός χρονοδιαγράμματος:

  • ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
  • GRUPPO FININC - INC SpA
  • Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και «FS ARK HOLDCO S.a.r.l.»
  • Ένωση προσώπων «VINCI HIGHWAYS S.A.S. - VINCI CONCESSIONS S.A.S. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - MOBILITY PARTNER S.A.S.»
  • Ένωση προσώπων «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. - ΑΒΑΞ Α.Ε. - ADRIAN INFRASTRUCTURE»
  • Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «BRISA - AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A.» και «RUBICONE BIDCO S.A.»
  • Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.AR.L.» και «FINCOP INFRASTRUCTURE LTD»
  • Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «VAUBAN» - «DIF» - «EGIS»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v