Σε αντίθεση με την πλειονότητα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών, η Αεροπορία Αιγαίου δείχνει άξια προσοχής σταθερότητα μετά τη 13η Νοεμβρίου.
Σε μία περίοδο που οι μετοχές των αεροπορικών εισηγμένων «δοκιμάζονται» σε «κενά αέρος», η ελληνική εταιρία συνεχίζει σταθερά την πτήση της πάνω από το όριο των 7 ευρώ (αποτίμηση 503,5 εκατ. ευρώ).
Στο διάγραμμα που παρατίθεται, η θετική απόκλιση της μετοχής έναντι του δείκτη FT 25 είναι παραπάνω από εμφανής.
Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η εισηγμένη, η επιβατική κίνηση ενισχύθηκε 17% (σε 9,2 εκατ. επιβάτες), τα ενοποιημένα έσοδα 8% (στα 792,2 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά κέρδη κατά 4%, στα 81,9 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση της Aegean διατηρεί τον σχεδιασμό της για το 2016 (όπως ανακοινώθηκε από τον αντιπρόεδρο της εισηγμένης, Ευτύχη Βασιλάκη, στις 30 Οκτωβρίου).
Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης σημείωσε πως «το 2015 συνεχίστηκε η αναπτυξιακή πολιτική, έχοντας πλέον προσθέσει πάνω από 40 προορισμούς εξωτερικού μετά την εξαγορά της Olympic Air. Βελτιώθηκε σημαντικά η συνδεσιμότητα με τα νησιά, στηρίζοντας την κίνηση εσωτερικού με χαμηλότερες τιμές, αλλά και διπλασιάζοντας σε 3 χρόνια τους διερχομένους επιβάτες εξωτερικού μέσω του κόμβου των Αθηνών».
Ειδικότερα για «...το τρίτο και σημαντικότερο τρίμηνο του έτους, το οποίο ξεκίνησε με αρκετές προκλήσεις, καθώς στις αρχές Ιουλίου αντιμετωπίστηκε σημαντική απώλεια στις κρατήσεις λόγω των capital controls, η διοίκηση έμεινε σταθερή στο επενδυτικό πλάνο και κατάφερε να παραλάβει 3 ολοκαίνουργα αεροπλάνα με κλειστές τράπεζες στην Ελλάδα.
O ρυθμός των κρατήσεων επανήλθε και επιτεύχθηκε η μεγιστοποίηση της απόδοσης των επενδύσεων που υλοποιήθηκαν σε στόλο, προορισμούς και υπηρεσίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Ρόδο, στο Ηράκλειο και στις υπόλοιπες βάσεις της περιφέρειας όπου προστέθηκε χωρητικότητα, ο ρυθμός ανάπτυξης εξωτερικού ήταν πολλαπλάσιος από το σύνολο της αγοράς».