Ξιφίας... Airways!

Ξιφίας... Airways!

Ξιφίας... Airways!
Για κάκιστες επιχειρηματικές επιλογές χρεώνεται η Ξιφίας, οι μέτοχοι της οποίας απλώθηκαν και σε αντικείμενα που δεν γνώριζαν, όπως η αεροπορική εταιρεία Galaxy Airways, με συνέπεια να φθάσει σήμερα να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, να μην μπορεί να προμηθευθεί πρώτες ύλες, να έχει ημιτελή μία νέα παραγωγική μονάδα και το σύνολο των μετοχών της να είναι ενέχυρο σε τράπεζες.

Για την εταιρεία το πρώτο 10ήμερο του Μαρτίου είναι εξαιρετικά κρίσιμο, καθώς λήγει η θεσμική θωράκισή της έναντι πάσης φύσεων πιστωτών, που πέτυχε με την υπαγωγή της στο άρθρο 45 του Ν.1892/90, ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θράκης, τον Μάιο του 2003.

Η εταιρεία εξάντλησε όχι μόνον την αρχική προθεσμία των έξι μηνών, αλλά και την παράταση των τριών επιπλέον μηνών που εδικαιούτο, οπότε και εκπνέει το εννεάμηνο στις αρχές Μαρτίου.

Αυτό σημαίνει ότι η Ξιφίας ή θα παρουσιάσει μέχρι τότε τον περιβόητο στρατηγικό επενδυτή, ώστε να ανασάνει οικονομικά, ή θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου, με τους πιστωτές να μπορούν να κινηθούν εναντίον της για την είσπραξη των οφειλών της.

Να προστεθεί ότι εκκρεμεί και η απόφαση του Εφετείου Κομοτηνής, μετά την έφεση που άσκησε η Societe Generale κατά της πρωτόδικης απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Καβάλας που απέρριψε την αρχική αίτηση της τράπεζας. Η υπόθεση εκδικάσθηκε στις 19/9/2003 και έκτοτε αναμένεται η σχετική απόφαση.

Τα τελευταία τρία χρόνια οι πωλήσεις της Ξιφίας παρουσιάζουν καθοδική πορεία, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία που παρουσιάζει σήμερα ο ”Μ” και στο εννεάμηνο του 2003 οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,257 εκατ. ευρώ, με ζημίες ύψους 3,973 εκατ. ευρώ. Το σύνολο των υποχρεώσεων στο εννεάμηνο υπολογίζεται σε 45,127 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v