Με την πρωτιά για άλλη μία φορά της αμερικανικής Wells Fargo και με μεγάλη κινητικότητα σε ό,τι αφορά τα κινεζικά ιδρύματα ανακοινώθηκε η ετήσια λίστα του περιοδικού The Βanker με τις κορυφαίες φίρμες στο χώρο της χρηματοπιστωτικής.
Η μεγαλύτερη αύξηση με βάση την αξία του brand σημειώθηκε από την Qatar Islamik Bank που ανέβηκε 145 θέσεις, ενώ η μεγαλύτερη πτώση από την γαλλική CLSA, η οποία έχασε 142 θέσεις. Στους πρωταθλητές της πτώσης υπάρχει και ελληνική παρουσία. Είναι η Τράπεζα Πειραιώς που υποχώρησε κατά 79 θέσεις και εμφάνισε έτσι την 15η μεγαλύτερη απώλεια αξίας του brand της παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, η Τράπεζα Πειραιώς βρέθηκε στη θέση 239 της λίστας από τη θέση 150, όπου είχε βρεθεί το 2014. Η αξία του brand προσδιορίζεται για το 2015 στα 525 εκατ. δολ., από 880 εκατ. δολ. πέρσι. Υποχώρηση κατέγραψε επίσης το brand της Εθνικής Tράπεζας, η οποία βρέθηκε από την θέση 257 στη θέση 272.
Αντίθετη πορεία ακολούθησαν τα brands της Alpha Bank και της Eurobank. Εκείνο της Αlpha Bank κινήθηκε ανοδικά και βρέθηκε για το 2015 στη θέση 259 από τη θέση 293 πέρσι, ενώ το δεύτερο, της Eurobank ανέβηκε 19 θέσεις και βρέθηκε στην θέση 261 από 280 το 2014.
Έτσι, για το 2015, σύμφωνα με το περιοδικό The Banker, η αξία του brand της Αlpha Bank είναι στα 464 εκατ. δολ., αυτή της Eurobank στα 461 εκατ., ενώ αυτή της Εθνικής Τράπεζας στα 431 εκατ. δολ.
Εξάλλου, ανοδικά κινήθηκε και το brand της Τράπεζας Κύπρου που αναρριχήθηκε στη θέση 311 από τη θέση 379, όπου είχε βρεθεί το 2014.
Στον κλάδο των πιστωτικών καρτών πρώτο ήρθε το brand της Chase, σε εκείνον του wealth management το brand της UBS, στις ασφαλιστικές εργασίες της Royal Bank of Canada, στη χονδρική τραπεζική της ICBC και στην λιανική εκείνο της Wells Fargo.
Η ετήσια έρευνα του The Banker για τα 500 κορυφαία τραπεζικά brands μετρά την αξία των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, αναλύοντας ειδικούς κλάδους και τοπικότητες και προσδιορίζοντας τα εμπορικά σήματα που σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο και εκείνα που ακολούθησαν αντίστροφη πορεία.