Διπλασιασμό της αξίας του brand τους πέτυχαν οι ελληνικές τράπεζες τους περασμένους 12 μήνες σύμφωνα με τη σχετική λίστα του περιοδικού The Banker για τα 500 κορυφαία τραπεζικά brands παγκοσμίως.
Η Ελλάδα περιλαμβάνεται στις 50 κορυφαίες χώρες της λίστας με αξία τραπεζικών ονομάτων για το 2014 στα 2,075 δισ. δολάρια, ενώ πέρσι το αντίστοιχο νούμερο ήταν στο 1,031 δισ.
Αύξηση της τάξης του 14% εμφάνισε και η αξία των 500 κορυφαίων παγκόσμιων brands έναντι του 2013, γεγονός που κατά το Βanker αντανακλά την ανάκαμψη των τραπεζών ανά τον κόσμο, μετά την κρίση. Τα ευρωπαϊκά ιδρύματα βελτίωσαν σημαντικά τη θέση τους, και αυτό δείχνει βελτίωση, ότι οι προβλέψεις κερδών και η αντίληψη του κινδύνου που διατρέχουν εμφανίζει αισθητή ανάκαμψη.
Οι χώρες της περιφέρειας όπως η Ελλάδα, η Πορτογαλία και η Ιρλανδία ξεχώρισαν με… καλή αφορμή. Από την άλλη, η Κύπρος έχει μπροστά της δρόμο μέχρι να υπερφαλαγγίσει τα οικονομικά της προβλήματα. Φέτος είδε την αποτίμηση των τραπεζικών brands της να υποχωρεί κατά 3% στα 231 εκατ. δολ.
Οι αμερικανικές τράπεζες πέτυχαν αύξηση της αξίας από τα 174 δισ. δολ. στα 194 δισ. δολ.
Σύμφωνα με το Banker η αξία του brand της Πειραιώς για το 2014 υπολογίζεται στα $880 εκατ. από $140 εκατ., με την ελληνική τράπεζα να βρίσκεται στη θέση 160 του top 500. Στη θέση 257 τοποθετεί το περιοδικό την Εθνική Τράπεζα, με την αξία του brand για το 2014 στα $435 εκατ. από $430 εκατ. το 2013. Ακολουθεί η Eurobank στο 280 με αξία $393 εκατ. για το 2014 έναντι $247 εκατ. την προηγούμενη χρονιά. Στη θέση 293 βρίσκεται η Alpha Bank, με $367 εκατ. αξία brand και αξιολόγηση A+.