Η συνάντηση των τεχνικών κλιμακίων με την ελληνική πλευρά κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής.
Το θέμα των πλειστηριασμών παρέμεινε ανοικτό.
Όμως, τα άλλα θέματα έκλεισαν και για την ακρίβεια, κάποια είχαν κλείσει νωρίτερα.
Εχουμε και λέμε.
Ο ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση θα αντικατασταθεί από το τέλος στις στήλες των τυχερών παιχνιδιών.
Οι δανειστές δεν είχαν αντίρρηση εδώ και καιρό υπό δύο προϋποθέσεις.
Πρώτον, να τους αποδείξει η ελληνική κυβέρνηση ότι θα αποφέρει τα ίδια έσοδα με τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση.
Δεύτερον, δεν έρχεται σε αντίθεση με τη συμφωνία παραχώρησης που έχει υπογραφεί για τον ΟΠΑΠ.
Στο θέμα των 100 δόσεων επήλθε επίσης συμφωνία που προβλέπει σταδιακό, κάθε εξάμηνο, περιορισμό του ορίου των 30 ημερών μέχρι την πλήρη κατάργησή του από το 2017, όπως μας είπαν.
Στο θέμα των τελών κυκλοφορίας, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα γιατί επιβάλλεται ανάλογα με το πότε κυκλοφόρησε το αυτοκίνητο.
Για τα αυτοκίνητα από το 2000 και προηγουμένως θα επέλθει μια μείωση της τάξης του 6,5%, για όσα έχουν κυβισμό πάνω από 1.358 κυβικά. Για όσα έχουν λιγότερα δεν θα υπάρξει αλλαγή.
Για τα αυτοκίνητα από το 2001 μέχρι και το 2005, τα τέλη παραμένουν ίδια εκτός από εκείνα με κυβικά άνω των 1.928, που θα μειωθούν κατά 4,5%.
Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από το 2006 μέχρι το 2010 προβλέπονται αυξήσεις για εκείνα που έχουν κυβισμό 1.358 και άνω.
Ειδικότερα, αύξηση 6,3% από 1.358 κυβικά, αύξηση 5,6% από τα 1.600 κυβικά, αύξηση 6,7% από τα 1.800 κυβικά και πάνω και αύξηση 4,5% από τα 1.900 κυβικά και πάνω.