Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιδείνωση στην πιστοληπτική ικανότητα των ΜΜΕ

Συνεχίστηκε η επιδείνωση της πιστοληπτικής ικανότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και τη διετία 2005-2004, σε σχέση με τη διετία 2004-2003, τόσο στο ποσοστό πτώχευσης (μεταβολή +55,54%) όσο και στο ποσοστό ασυνέπειας (μεταβολή +17,33%), αναφέρει σε σχετική της μελέτη για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις η ICAP.

Επιδείνωση στην πιστοληπτική ικανότητα των ΜΜΕ
Συνεχίστηκε η επιδείνωση της πιστοληπτικής ικανότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και τη διετία 2005-2004, σε σχέση με τη διετία 2004-2003, τόσο στο ποσοστό πτώχευσης (μεταβολή +55,54%) όσο και στο ποσοστό ασυνέπειας (μεταβολή +17,33%), αναφέρει σε σχετική της μελέτη για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις η ICAP.

Σύμφωνα με τη μελέτη (για την Εξέλιξη της Πιστοληπτικής Ικανότητας των Μικρομεσαίων Ελληνικών Επιχειρήσεων για τα Έτη 2005 – 2004), η συνολική ασυνέπεια (ασυνέπεια και πτώχευση) παρουσιάζει αύξηση 17,84% το 2005 σε σχέση με το 2004 (3,84% το 2005 έναντι 3,26% το 2004).

Το 2005 958 επιχειρήσεις (σε δείγμα 24.954 επιχειρήσεων) εμφάνισαν ασυνέπεια ή και πτώχευση έναντι 813 του 2004 (στο ίδιο δείγμα επιχειρήσεων).

Το ποσοστό της ασυνέπειας παρουσίασε αύξηση 17,33% το 2005 σε σχέση με το 2004 (3,77% το 2005 έναντι 3,21% το 2004).

Επίσης, και με βάση την ίδια πάντα μελέτη, το 2005 941 επιχειρήσεις, στο συγκεκριμένο δείγμα των 24.954 επιχειρήσεων, εμφάνισαν ασυνέπεια έναντι 802 το έτος 2004 (στο ίδιο δείγμα επιχειρήσεων).

Το ποσοστό της πτώχευσης παρουσίασε αύξηση 54,55% το 2005 σε σχέση με το 2004 (0,07% το 2005 έναντι 0,04% το 2004).

Τέλος, σημειώνεται πως το 2005 καταγράφηκαν 17 πτωχεύσεις έναντι 11 του 2004.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v