Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ICAP: Υψηλή η ανάπτυξη του κλάδου των καλλυντικών

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και συνθήκες έντονου ανταγωνισμού διαπιστώνει για τον κλάδο των καλλυντικών κλαδική μελέτη της ICAP. Οι ανταγωνιστικές πιέσεις είναι πιο εμφανείς στο κανάλι της ευρείας διανομής.

ICAP: Υψηλή η ανάπτυξη του κλάδου των καλλυντικών
Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και συνθήκες έντονου ανταγωνισμού διαπιστώνει για τον κλάδο των καλλυντικών κλαδική μελέτη της ICAP.

Οι ανταγωνιστικές πιέσεις είναι πιο εμφανείς στο κανάλι της ευρείας διανομής, λόγω της πληθώρας των εμπορικών σημάτων που διανέμονται μέσω του συγκεκριμένου δικτύου και της χαμηλότερης τιμής των προϊόντων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλαδικής μελέτης, η συνολική αγορά καλλυντικών ακολούθησε ανοδική πορεία το χρονικό διάστημα 1994-2003, εμφανίζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου 12% (σε αξία).

Για το 2004 εκτιμάται περαιτέρω άνοδος της αγοράς καλλυντικών με ρυθμό μεταξύ του 8%-9%, ενώ για το 2005 προβλέπεται ότι θα σημειώσει άνοδο κατά 6%-7% έναντι του 2004.

Το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά καλλυντικών κατέλαβαν το 2003 τα προϊόντα περιποίησης δέρματος με ποσοστό 48% και ακολούθησαν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών με μερίδιο 30%.

Μικρότερη ήταν η συμμετοχή των προϊόντων μακιγιάζ και των αρωμάτων, τα οποία κατέλαβαν μερίδιο 11% αντίστοιχα.

Τα τελευταία χρόνια οι εισαγωγές καλλυντικών παρουσιάζουν σταδιακή άνοδο, κερδίζοντας ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, καθώς αρκετές αμιγώς παραγωγικές επιχειρήσεις έχουν πλέον στραφεί στον εισαγωγικό τομέα.

Το 2003 οι εισαγωγές κατέλαβαν το 91% περίπου της αγοράς.

* Τα συμπεράσματα της έρευνας της ICAP δημοσιεύονται στη δεξιά στήλη ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v