Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

GfK: Βελτίωση εικόνας για αγορά ηλεκτρονικών ειδών

Aύξηση 36% σε αξία πωλήσεων κατά το διάστημα Μαΐου – Αυγούστου 2004 έναντι της ίδιας περιόδου πέρυσι σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών ειδών (μαύρες συσκευές) αναφέρει η Gfk Market Analysis, σηματοδοτώντας παράλληλα μια αρκετά σημαντική αύξηση 25% σε αξία από την αρχή του 2004.

GfK: Βελτίωση εικόνας για αγορά ηλεκτρονικών ειδών
Aύξηση 36% σε αξία πωλήσεων κατά το διάστημα Μαΐου – Αυγούστου 2004 έναντι της ίδιας περιόδου πέρυσι σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών ειδών (μαύρες συσκευές) αναφέρει η Gfk Μarket Analysis σε έρευνα που διεξήγαγε, σηματοδοτώντας παράλληλα μια αρκετά σημαντική αύξηση 25% σε αξία από την αρχή του 2004.

Αυτό το ποσοστό αύξησης προήλθε κυρίως από τα προϊόντα εικόνας (Vision Products) που προωθήθηκαν κατά τη διάρκεια των αθλητικών ευρωπαϊκών εκδηλώσεων ποδοσφαίρου και των Ολυμπιακών Αγώνων.

Σύμφωνα με τις προσδοκίες του κλάδου, οι προωθητικές ενέργειες, βασιζόμενες στην πτώση τιμών, την πολιτική των δόσεων και την προβολή των νέων χαρακτηριστικών υψηλής τεχνολογίας, βοήθησαν την αγοραστική ζήτηση να αυξηθεί κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου.

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται στην ανάλυση της Gfk, οι τηλεοράσεις PLASMA και LCD, οι βιντεοκάμερες με DVC (Digital Video Cassette) και DVD (Digital Video Disc), τα DVD-Players, καθώς και τα DVD-Recorders προκάλεσαν έκρηξη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρονικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (Consumer Electronics).

* Το πλήρες κείμενο της έρευνας δημοσιεύεται δεξιά στη στήλη ”Συνοδευτικό Υλικό”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v