Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Φιλόδοξα σχέδια για την ΟΠΑΠ Υπηρεσιών

Διάθεση εισιτηρίων για αθλητικά γεγονότα (ticketing), πωλήσεις προϊόντων (merchandising), αλλά και πληρωμή λογαριασμών είναι μερικοί από τους φιλόδοξους στόχους που θέτει η διοίκηση του ΟΠΑΠ για τη λειτουργία της ΟΠΑΠ Υπηρεσιών. Ολα αυτά μέσω του δικτύου πωλήσεων των 5.300 πρακτορείων. Οι λεπτομέρειες του σχεδίου.

Φιλόδοξα σχέδια για την ΟΠΑΠ Υπηρεσιών
Φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του ΟΠΑΠ στην επόμενη πενταετία εναποτίθενται στη νέα θυγατρική εταιρία, ΟΠΑΠ Υπηρεσίες, η ίδρυση της οποίας, συνοδεύθηκε και από αρνητικά σχόλια μερίδας του τύπου.

Ωστόσο, πηγές προσκείμενες στη διοίκηση του οργανισμού τονίζουν στο euro2day.gr ότι η αγορά των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα αναμένεται στο άμεσο μέλλον να παρουσιάσει σημεία κορεσμού, και για το λόγο αυτό ο ΟΠΑΠ θα πρέπει να επεξεργασθεί μία νέα στρατηγική αξιοποίησης του δικτύου πωλήσεων μέσω των 5.300 πρακτορείων που διαθέτει.

”Τα πρακτορεία αυτά δεν μπορούν να διαθέτουν μόνο τα παιχνίδια του Οργανισμού” επισημαίνουν τα ίδια στελέχη, τονίζοντας και τις οικονομίες κλίμακος (economies of scale) που μπορούν να επιτευχθούν δια της οδού της αξιοποίησης του δικτύου.

Οπως έλεγαν χαρακτηριστικά, το δίκτυο του ΟΠΑΠ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ticketing, merchandising, αλλά και πληρωμή λογαριασμών ΔΕΚΟ, κινητής τηλεφωνίας, κλπ.

Παραδείγματος χάριν οι 5.300 τερματικές μηχανές μπορούν να διαθέτουν εισιτήρια για πάσης φύσης αθλητικά, πολιτιστικά ή άλλα γεγονότα με αποτέλεσμα έσοδα από προμήθειες τόσο για τους πράκτορες όσο και για τον ΟΠΑΠ.

Επίσης, αναφορικά με το merchandising, θα μπορούν να πωλούνται εντός των Πρακτορείων συλλεκτικά προϊόντα. Μάλιστα, τα ίδια στελέχη υπενθυμίζουν ότι ο ΟΠΑΠ είναι Μέγας Χορηγός έως και το 2007 της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου, κάτι που επιτρέπει την πώληση (π.χ.), t-shirts με το έμβλημα της Εθνικής Ελλάδας.

Εξάλλου, η πληρωμή λογαριασμών συνεισφέρει στην αύξηση της προσέλευσης των γυναικών στα Πρακτορεία, για τις οποίες, όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι, υπαρχει έλλειψη.

Περιγράφουν, μάλιστα την εξής εικόνα: ”Η παροχή επιπρόσθετων υπηρεσιών οδηγεί στην προσέλκυση γυναικών (νοικοκυρές) οι οποίες χρησιμοποιούν το δίκτυο για να εξοφλούν λογαριασμούς, για να αγοράσουν μια φανέλα της Εθνικής για δώρο, μια κάρτα ανανέωσης κινητής κ.α. Τα ρέστα (1 ή 2 ευρώ) μπορούν κάλλιστα να πάνε προς το ΚΙΝΟ, παίζοντας π.χ. τα γενέθλια των παιδιών ή οτιδήποτε άλλο”

Ενα εκατομμύριο μεμονωμένα ευρώ ισούται με 1 εκατομμύριο έσοδα, επισημαίνουν με νόημα.

Ολα αυτά, τονίζουν οι ίδιοι κύκλοι στοχεύουν στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, τη μείωση του ρίσκου εξάρτησης από συγκεκριμένες κατηγορίες παικτών, την αναβάθμιση του brand name και κυρίως την αναβάθμιση της συνολικής εικόνας του οργανισμού.

Νίκος Χίος

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v