Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Aποτελεσματική η πολυκαναλική Internet διαφήμιση

Αποτελεσματικότερη θεωρείται η πολυκαναλική διαφήμιση στο Internet, όταν δηλ. ο συνολικός προϋπολογισμός διαχωρίζεται σε περισσότερους του ενός δικτυακούς τόπους, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας ερευνών Jupiter.

Aποτελεσματική η πολυκαναλική Internet διαφήμιση
Αποτελεσματικότερη είναι η διαφήμιση, όταν ο συνολικός προϋπολογισμός διαχωρίζεται σε περισσότερους του ενός δικτυακούς τόπους, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία ερευνών Jupiter.

Ειδικότερα, διασπείροντας μια on-line διαφημιστική καμπάνια σε τέσσερα sites αντί ενός, το ποσοστό των επισκεπτών που έκαναν τελικά ”κλικ” στη διαφήμιση, αυξάνεται από 36 εως 67%, ανάλογα με την κατηγορία των sites και το σκοπό της διαφήμισης.

Η έρευνα αφορούσε μια καμπάνια τεσσάρων εβδομάδων με τέσσερις χιλιάδες ”επισκέψεις” (το κόστος συνυπολογίζεται ως συνάρτηση του χρόνου και της αποτελεσματικότητας - επισκεψιμότητας) σε τέσσερα sites με περισσότερους από 2,2 ”μοναδικούς” όπως λέγονται οι επισκέπτες που επισκέφθηκαν το κάθε site τουλάχιστον μια φορά εντός του μήνα. Όλοι οι unique visitors μετρούνται μόνο μια φορά.

Η προσπάθεια μείωσης του κόστους αλλά και ο ”δανεισμός” της εμπειρίας από την διαφήμιση σε έντυπα και άλλα μέσα φαίνεται ότι ωθούν τους διαφημιζόμενους να επιλέγουν λιγότερα sites. ”Η αλήθεια” αναφέρει ο διευθυντής της Media Metrix κος. Mazumdar ”είναι ότι τα πράγματα λειτουργούν τελείως διαφορετικά στο internet και το κοινό επισκέπτεται περισσότερα του ενός site καθώς δεν καλείται να πληρώσει επιπλέον κόστος”.

Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά τα ειδησεογραφικά portals (η μέτρηση αφορούσε τα sites CNN, MSNBC, Yahoo! News και NYTimes) το αποτέλεσμα από την επιλογή ενός και μόνο site ήταν 1,8 εκατ. επισκέπτες ενώ η επιλογή και των τεσσάρων απέφερε 2,55 εκατ. επισκέπτες μια διαφορά που ανέρχεται σε 36%.

Στα οικονομικά portals (Yahoo! Finance, MSN Money, CBS Market watch και Quicken) τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 1,42 εκατ. και 2,22 εκατ., ήτοι διαφορά 56%. Η Τρίτη κατηγορία αφορούσε τέσσερα μουσικά portals (MTV. Yahoo! Music, MP3.com και MSN Music). Οι επισκέψεις από τη διαφήμιση σε 1 site ήταν 1,39 εκατ. και σε 4 sites 2,32 εκατ. με διαφορά 67%.

Σταμάτης Ζαχαρός

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v