Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vodafone Live και i-mode φέρνουν έσοδα

Εντυπωσιακή ανάπτυξη των εσόδων που προέρχονται από υπηρεσίες δεδομένων και κυρίως από τη χρήση του Vodafone Live και του i-Mode, αναμένεται για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας διεθνώς, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Analysis Research.

Vodafone Live και i-mode φέρνουν έσοδα
του Σταμάτη Ζαχαρού

Εντυπωσιακή ανάπτυξη των εσόδων που προέρχονται από υπηρεσίες δεδομένων και κυρίως από τη χρήση του Vodafone Live και του i-Mode, αναμένεται για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας διεθνώς, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Analysis Research.

Ειδικότερα, οι εταιρίες θα πρέπει να αναζητήσουν τους κατάλληλους τρόπους για να αυξήσουν τα έσοδά τους από υπηρεσίες δεδομένων που μπορούν να διατεθούν μέσω των υφιστάμενων δικτύων 2,5 γενιάς, μέχρι τα δίκτυα τρίτης γενιάς να είναι έτοιμα.

Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, υπάρχουν 4,9 εκατ. χρήστες Vodafone Live εκτός Ιαπωνίας και 1,6 εκατ. χρήστες i-Mode, ενώ οι ερευνητές αναφέρουν ότι οι δύο υπηρεσίες έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν περίπου 100 εκατ. χρήστες στο άμεσο μέλλον και το 2004 αναμένεται να υπάρξει σημαντική ανάπτυξη των χρηστών προς αυτή την κατεύθυνση.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, οι ”παραδοσιακές” υπηρεσίες δεδομένων, όπως τα γραπτά μηνύματα, χρησιμοποιούνται από τους μισούς συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη, αποφέροντας κατά μέσο όρο 60 δολάρια ανα χρήστη ετησίως.

Αντίστοιχα οι υπηρεσίες i-Μode και Vodafone Live στην Ιαπωνία χρησιμοποιούνται από το 85% των συνδρομητών, αποφέροντας κατά κεφαλήν περισσότερα από 150 δολάρια ετησίως.

Οι συντάκτες της έρευνας εκτιμούν ότι οι ευρωπαικές εταιρίες μπορούν να επιτύχουν αντίστοιχη χρήση, αλλά χρειάζεται προσοχή στην τιμολόγηση, το marketing και την ύπαρξη συσκευών που να υποστηρίζουν τις υπηρεσίες τους.

Επιπλέον θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση (όπως συνέβη και στην Ιαπωνία) για χρήση των υπηρεσιών και από συνδρομητές με προπληρωμένο χρόνο ομιλίας.

Στη συνέχεια της έρευνας αναφέρεται ότι όσες εταιρίες δεν έχουν ήδη ”ενταχθεί” σε μια από τις δύο συμμαχίες, θα πρέπει να αναζητήσουν άλλους τρόπους για την επίτευξη των στόχων για υψηλά έσοδα από υπηρεσίες δεδομένων.

Επίσης, η έκθεση αναφέρεται διεξοδικά στη σωστή τιμολόγηση, δεδομένου ότι μια λάθος πολιτική θα μπορούσε να ρίξει τα έσοδα (ARPU) σε επίπεδα χαμηλότερα από αυτά της 2ης γενιάς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v