Αυξάνεται η κίνηση των εναλλακτικών το Φεβρουάριο

Περισσότερα από 300 εκατ. λεπτά χρόνου ομιλίας κατέγραψαν οι οκτώ μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνίας στην Ελλάδα το Φεβρουάριο. Lannet και Forthnet αποσπούν μεγάλο μερίδιο της αγοράς, ενώ σημαντική είναι και η ανάπτυξη της Teledome.

Αυξάνεται η κίνηση των εναλλακτικών το Φεβρουάριο
Νέα αύξηση σημείωσαν κατά τον μήνα Φεβρουάριο τα συνολικά λεπτά ομιλίας που πραγματοποιήθηκαν μέσω των δικτύων των ”εναλλακτικών” τηλεπικοινωνιακών παρόχων σύμφωνα με τα τελευταία –ανεπίσημα πάντως- στοιχεία.

Τα στοιχεία αφορούν την ”εισερχόμενη” και ”εξερχόμενη” κίνηση στο δίκτυο του Οργανισμού, δηλαδή μετρά τις κλήσεις που συλλέγει από το ακραίο δίκτυό του (π.χ. από το σπίτι μέχρι το τοπικό κέντρο) αλλά και όσες διανείμει μέσω του ακραίου δικτύου του.

Έτσι ο χρόνος ομιλίας δεν περιλαμβάνει τα λεπτά που συλλέγονται μέσω μισθωμένων γραμμών ούτε αυτά που τερματίζουν σε διεθνή ή κινητά δίκτυα. Συνολικά οι 8 μεγαλύτερες εταιρίες πραγματοποίησαν περισσότερα από 300 εκατ. λεπτά έναντι 256 του προηγούμενου μήνα.

Η αυξητική τάση του χρόνου ομιλίας που διεκπεραιώνουν οι εναλλακτικοί (με την είσοδο μάλιστα και της Tellas) είναι σαφής με την Lannet πάντως να ”εγκαθίσταται” στην πρώτη θέση και τη Forthnet να ακολουθεί ”κατά πόδας”.

Οι δύο αυτές εταιρίες φαίνεται ότι έχουν αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς ενώ σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις στελεχών τους ο χρόνος ομιλίας που διεκπεραιώνουν είναι πολύ υψηλότερος δεδομένου ότι οι δύο αυτές εταιρίες εξυπηρετούν μεγάλο όγκο εταιρικών πελατών μέσω μισθωμένων γραμμών που όπως προαναφέρθηκε δεν περιλαμβάνονται στη μέτρηση.

Η είσοδος της Tellas στην αγορά μείωσε κάπως τα μερίδια αγοράς των υπολοίπων ”παικτών” ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρία δεν προσφέρει αστικές κλήσεις εκτός των περιοχών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η Tellas πραγματοποίησε 12 περίπου εκατ. λεπτά χρόνου ομιλίας, μεγάλο πάντως μέρος των οποίων πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΗ και τους εργαζόμενους στην επιχείρηση που ήταν και οι πρώτοι πελάτες της Tellas.

Σημαντική είναι και η ανάπτυξη της Teledome που με πολύ λιγότερους πελάτες σε σχέση με την Telepassport βρίσκεται 10 περίπου χιλιάδες λεπτά υψηλότερα. Πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η Telepassport είναι η μόνη εταιρία που δεν παρέχει υπηρεσίες αστικών κλήσεων. Στάσιμη ή και καθοδική ήταν η πορεία των εταιριών Vivodi και Algonet αντίστοιχα.

Σταμάτης Ζαχαρός

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v