Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Internet: Κέρδη από τη Χειμερινή Ολυμπιάδα

Κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας των site τους παρατήρησαν οι οn-line διαφημιζόμενοι των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, λίγες μέρες μετά την τελετή έναρξης, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Internet: Κέρδη από τη Χειμερινή Ολυμπιάδα
Aμεσα αποτελέσματα για τους on-line διαφημιζόμενους φαίνεται να έχει η προβολή των δικτυακών τόπων τους μέσω των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Salt Lake City, καθώς λίγες μόλις μέρες μετά την τελετή έναρξης, οι επισκέπτες αυξήθηκαν κατακόρυφα. Η διαπίστωση προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσαν την Πέμπτη στη δημοσιότητα τόσο οι διαφημιζόμενοι όσο και οι εταιρίες που μετρούν την κίνηση στο Διαδίκτυο και θεωρήθηκε ως ένα από τα πιο θετικά μηνύματα για την πολύπαθη Νέα Οικονομία, ύστερα από μια μακρά περίοδο πολλαπλών ”χτυπημάτων” κάτω απ’ τη ζώνη.

Ειδικότερα, η θυγατρική της General Motors, Chevrolet (ένας από τους βασικούς χορηγούς αλλά και διαφημιζόμενους των αγώνων), παρατήρησε αύξηση της τάξης του 88% στον αριθμό των επισκεπτών του δικτυακού της τόπου σε διάστημα μίας εβδομάδας, από την έναρξη των αγώνων μέχρι και τις 10 Φεβρουαρίου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας μετρήσεων Jupiter, περισσότεροι από 70 χιλ. άνθρωποι επισκέπτονται καθημερινά το site της ”Chevy” από τη στιγμή που η διεύθυνσή του εμφανίστηκε ως διαφήμιση στους αγώνες.

Η Chevrolet πάντως δεν ήταν η μόνη εταιρία της General Motors που καρπώθηκε τα οφέλη από τη διαφήμιση στους αγώνες. Το τηλεοπτικό δίκτυο NBC έκανε ρεκόρ τηλεθέασης όλων των εποχών κατά τη διάρκεια μετάδοσης της τελετής έναρξης, ενώ πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο δικτυακός τόπος που είναι αφιερωμένος στους αγώνες (www.nbcolympics.com) δέχεται καθημερινά περισσότερους από 390 χιλ. επισκέπτες. Ο αριθμός γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακός αν αναλογισθεί κανείς ότι ο επίσημος δικτυακός τόπος των αγώνων(www.saltlake2002.com) δέχεται μόλις και μετά βίας 250 χιλ. επισκέψεις ημερησίως.

Ανάλογα οφέλη φαίνεται ότι καρπώνονται και άλλες εταιρίες με μικρότερης έντασης παρουσία στους αγώνες. Η τηλεπικοινωνιακή εταιρία Qwest παρατήρησε αύξηση της επισκεψιμότητας του site της κατά 54%, σε 84 χιλ. επισκέπτες ημερησίως, ενώ το δικτυακό γραφείο ”ευρέσεως εργασίας” monster.com παρατήρησε αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 16%, σε 988 χιλ. χρήστες ημερησίως.

Σ.Α.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v