Η ελληνική επιχειρηματικότητα και τα νέα της όπλα

Η επικοινωνία πρέπει σήμερα να αποτελεί το νέο σημείο εστιασμού μιας υγιούς εταιρίας καθώς διανύουμε την εποχή του διαδικτύου και των social media. Η σύγχρονη επιχείρηση χρειάζεται έναν έμπειρο συνεργάτη, που μπορεί να κάνει την επικοινωνία πιο εύκολη από ποτέ.

Η ελληνική επιχειρηματικότητα και τα νέα της όπλα

Μια επιχείρηση λειτουργεί σαν μία μηχανή. Όλα βρίσκονται στην θέση τους, και τηρείται μία αλληλουχία δράσεων, για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα. Για την ελληνική επιχειρηματικότητα είναι πιο σημαντικό από ποτέ, τώρα, σε μια περίοδο που η κρίση έχει δημιουργήσει έναν μεγάλο αριθμό προβλημάτων σε κάθε επιχείρηση, να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος που οι ελληνικές επιχειρήσεις ασκούν το έργο τους.

Ασχέτως μεγέθους, χρειάζεται να διδαχθούν από τις πρακτικές των μεγάλων ξένων ομίλων ώστε να βγουν ισχυρότερες από την δοκιμασία της ελληνικής οικονομίας.

Η απόσταση που η ελληνική επιχειρηματικότητα πρέπει να καλύψει, πολλές φορές δεν σημαίνει μόνο "ευκαιρίες χρηματοδότησης", αλλά προϋποθέτει αλλαγές στο επίπεδο της καθημερινής λειτουργίας ενός εταιρικού σχήματος.

Όσοι εργάζονται σε μια επιχείρηση, από τον Διευθυντή μέχρι και τον ασκούμενο, είναι ακόμα ένα σημαντικό εργαλείο που πρέπει να ανταπεξέρχεται στις ευθύνες του, γρήγορα και αποτελεσματικά. Πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή μεταξύ τους, όπως και με τους πελάτες.

Το επικοινωνείν πρέπει σήμερα να αποτελεί το νέο σημείο εστιασμού μιας υγιούς επιχείρησης και για έναν ακόμη λόγο: διανύουμε την εποχή του διαδικτύου και των social media. Η επικοινωνία έχει καταστεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, είτε αφορά την εσωτερική λειτουργία της, είτε τη σχέση με τους πελάτες της.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει να αντιληφθούν πόσο ζωτικός είναι ο ρόλος της σε μια εύρυθμη, ανταγωνιστική επιχείρηση, που απολαμβάνει διεθνή αναγνώριση και ηγείται στον τομέα της.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Συνδεσιμότητα, ανάπτυξη και συντήρηση δικτύου επικοινωνίας και αξιοποίησή του στο μέγιστο. Αλλά σημαίνει ακόμα και πιο καινοτόμες υπηρεσίες που πλέον είναι απαραίτητες για τις επιχειρήσεις αν θέλουν να αναπτυχθούν, να είναι ανταγωνιστικές, να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους, να έχουν cost savings και να είναι πιο παραγωγικές.

Για παράδειγμα, τα λεγόμενα «μισθωμένα κυκλώματα», τα οποία επιτρέπουν τις σταθερά υψηλές ταχύτητες Internet και διασυνδέουν έτσι τα διαφορετικά σημεία της επιχείρησης. Ή ακόμη προγράμματα πιο σημαντικά, που επιτρέπουν να γνωρίζει κανείς ανά πάσα στιγμή την τοποθεσία και την πορεία του εταιρικού στόλου οχημάτων καθώς και να έχει real time πληροφορίες για την εκτιμώμενη παράδοση φορτίου. Τα αποτελέσματα της λειτουργίας τέτοιων υπηρεσιών δεν είναι πάντα γνωστά στον πολύ κόσμο, όμως, μέσω υπηρεσιών όπως αυτή, μπορούν οι καταναλωτές να απολαμβάνουν το δημοφιλέστατο Tracking και να γνωρίζουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία τους.

Μια επιχείρηση είναι τόσο καλή και λειτουργική όσο τα άτομα που την πλαισιώνουν. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, η σύγχρονη ελληνική επιχείρηση χρειάζεται έναν έμπειρο συνεργάτη, που μπορεί να κάνει την επικοινωνία πιο εύκολη από ποτέ. Συστήματα στα οποία ο εργαζόμενος θα έχει εύκολη πρόσβαση, hotspots διάσπαρτα σε κάθε πιθανό μέρος. Ένα δίκτυο στο οποίο όλοι είναι συνδεδεμένοι και η δουλειά τους γίνεται πιο απλά από ποτέ, σε όποια θέση κι αν βρίσκονται.

Επιπλέον, χρήσιμοι θα ήταν προσωπικοί σύμβουλοι για κάθε επιχείρηση, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή θα δώσουν τις καλύτερες προτάσεις για την αύξηση της παραγωγικότητας. Συνεχής παρατήρηση κάθε πλευράς των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Όλα αυτά σας ακούγονται πολλά; Και όμως μπορούν να βρεθούν στις υπηρεσίες που προσφέρουν προς την ελληνική business κοινότητα εξειδικευμένοι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας.

Οι δεσμοί ανάμεσα στις ελληνικές επιχειρήσεις και σε τέτοιους παρόχους έχουν συσφιχθεί και αυτή είναι μια σχέση που εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές.

Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής είναι το πρόσφατο video της Vodafone στο οποίο περιγράφεται μια τέτοιου τύπου σχέση μεταξύ του ομίλου και μιας αναπτυσσόμενης ελληνικής επιχείρησης (Advertorial).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v