Σε έρευνα που εξέδωσε η πρωτοπόρος σε παγκόσμιο επίπεδο εταιρεία PR Weber Shandwick ταυτοποιείται ότι οι εμφανίσεις και η σύνδεση (engagement) του διευθύνοντος συμβούλου (CEO) με εξωτερικά κοινά θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την εταιρική φήμη.
Ένα νέο μοντέλο οικοδόμησης της φήμης (reputation) του CEO καθορίζεται από τη μεγάλη ζήτηση για περιεχόμενο και από τον μεγάλο αριθμό σε πλατφόρμες μέσω των οποίων οι ηγέτες των εταιριών μπορούν να συνδεθούν με stakeholders στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.
«Χρόνια πριν οι CEO και όσοι βρίσκονταν γύρω από αυτούς, συνέδεαν τις εμφανίσεις του CEO με την προσωπικότητά του. Σήμερα, το θέμα δεν αφορά την προσωπικότητα, αλλά την αξιοπιστία, η οποία μπορεί να
καλλιεργηθεί με πολλούς τρόπους και να προσθέσει αξία εντός και εκτός του οργανισμού» επισημαίνει η Leslie Gaines-Ross, Chief Reputation Strategist της Weber Shandwick.
«Σήμερα η προβολή του CEO σημαίνει να έχει ευρύτερη παρουσία με σημαντικότερους σκοπούς και με περισσότερους από έναν τρόπους».
Η έρευνα «The CEO Reputation Premium: Gaining Advantage in the Engagement Era» διεξήχθη από τη Weber Shandwick με την KRC Research, online, σε περισσότερους από 1.700 senior executives και σε περισσότερες από 19 χώρες της Β. Αμερικής, της Ευρώπης, της Ασίας - Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής.
Γιατί η φήμη του CEO έχει σημασία
Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η φήμη ενός διευθύνοντος συμβούλου έχει μεγάλη σημασία για την εταιρία και αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα και ανταγωνιστικά προσόντα του. Στην έρευνά μας, οι executives συμφωνούν:
Κατά μέσο όρο αποδίδουν περίπου το μισό (45%) της εταιρικής φήμης στη φήμη του διευθύνοντος συμβούλου τους. Αυτή η άρρηκτη σύνδεση της εταιρικής φήμης και της φήμης του CEO αναμένεται να ενισχυθεί, δεδομένου ότι το 50% των executives θεωρεί ότι η φήμη του CEO θα παίζει ακόμα σημαντικότερο ρόλο τα επόμενα χρόνια.
Επίσης, οι executives εκτιμούν ότι το 44% της αξίας της εταιρίας στην αγορά αποδίδεται στη φήμη του CEO. Ισχυρή εταιρική φήμη προσελκύει ή διατηρεί εργαζόμενους (77% και 70% αντιστοίχως).
Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τις εταιρίες, τα brands και τα προϊόντα που προσφέρουν συνεχίζει να εξελίσσεται αναφέρει ο Greg Prager, Corporate Practice Chair της Weber Shandwick. «Η έρευνά μας δείχνει ότι ένας CEO που μπορεί να προσωποποιήσει και να δώσει ζωή στο αφήγημα της εταιρίας μπορεί να αποτελέσει και οδηγό της εταιρικής φήμης στη σύγχρονη εποχή του engagement».
Δείτε ολόκληρη την έρευνα της Weber Shandwick εδώ.