Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όταν οι ΔΕΗτζήδες ”πουλάνε τρέλα”

Παραμονή Πρωτοχρονιάς λίγο μετά το μεσημέρι. Ο καλός πολίτης κάνει τις τελευταίες προετοιμασίες του, μέχρι που αναστατώνεται από την πτώση της μιας φάσης της ΔΕΗ. Ζωτικές λειτουργίες της κατοικίας βρίσκονται εκτός λειτουργίας και φυσικό είναι να ζητήσει την άμεση βοήθεια της ΔEH. Ό,τι ακολούθησε τον έκανε να κάνει το ίδιο βράδυ και μπροστά σε δεκάδες έκπληκτους συνδαιτυμόνες την πιο πρωτότυπη ευχή: ”Ιδιωτικοποιήστε το ρημάδι”!

Όταν οι ΔΕΗτζήδες ”πουλάνε τρέλα”
Παραμονή Πρωτοχρονιάς λίγο μετά το μεσημέρι. Ο καλός πολίτης κάνει τις τελευταίες προετοιμασίες του, μέχρι που η ζωή του αναστατώνεται από την πτώση της μιας φάσης της ΔΕΗ.

Ζωτικές λειτουργίες της κατοικίας του βρίσκονται εκτός λειτουργίας και φυσικό είναι να ζητήσει την άμεση βοήθεια της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού. Ό,τι ακολούθησε τον έκανε να κάνει το ίδιο βράδυ και μπροστά σε δεκάδες έκπληκτους συνδαιτυμόνες την πιο πρωτότυπη ευχή: ”Ιδιωτικοποιήστε το ρημάδι”!

Κίνηση πρώτη: Παίρνει τηλέφωνο στις βλάβες. Ο υπάλληλος του ζητάει να κοιτάξει τις ασφάλειες του σπιτιού του, δυσπιστώντας ότι το πρόβλημα είναι της ΔΕΗ. Ο καλός πολίτης επικοινωνεί με τους γείτονες και διαπιστώνει ότι δεν είναι ο μοναδικός που έχει χάσει... το φως του.

Τηλεφωνεί και πάλι, διευκρινίζοντας ότι ανάλογη βλάβη είχε σημειωθεί και μία βδομάδα νωρίτερα. ”Καλά, θα έρθει συνεργείο”, ήταν η απάντηση.

Και έφτασε το συνεργείο. Ένας υπάλληλος όλο τσαντίλα. ”Δεν βρίσκω τη βλάβη”. Ο καλός πολίτης τόλμησε να ψελλίσει ένα ”μα”, όταν ο τσαντισμένος υπάλληλος άρχισε τον μονόλογό του: ”Εσείς φταίτε. Η ΔΕΗ κάνει εκκλήσεις για περιορισμό της κατανάλωσης και εσείς επιμένετε να ξοδεύετε ενέργεια. Ανάβετε τις κουζίνες, τα καλοριφέρ, τα φώτα σας”.

Ο καλός πολίτης σκέφτηκε και αισθάνθηκε εκείνη την ώρα ενοχές επειδή έβραζε κάτι πατάτες στην κουζίνα. Ωστόσο, βρήκε το θάρρος να θυμίσει στον υπάλληλο ότι η ίδια βλάβη σημειώθηκε και πριν από μία βδομάδα και ότι δεν χρειάστηκε μια τόσο επίπονη διαδικασία για να επανέλθει το φως το αληθινό. Για να μην τα πολυλογούμε, ο καλός πολίτης επικοινώνησε και πάλι με το αρμόδιο τμήμα και τους παρακάλεσε να δουν τα αρχεία τους.

Και ως εκ θαύματος το πρόβλημα βρέθηκε. Ήταν το ίδιο με εκείνο της προηγούμενης βδομάδας!

Ασφαλώς και δεν φταίνε οι υπάλληλοι της ΔΕΗ για το γεγονός ότι η εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή να βυθιστούμε στο σκοτάδι. Έχουν όμως ευθύνη γιατί κουβαλάνε μια νοοτροπία που δεν βοηθάει σε κάτι. Το πρώτο που πρέπει να τους μάθουν οι διευθυντές τους είναι ότι ο καταναλωτής είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για οτιδήποτε.

Ο καταναλωτής πληρώνει και οι εργαζόμενοι στην εταιρία πληρώνονται από αυτά τα χρήματα. Δεν θα είχαν την ίδια νοοτροπία αν δεν είχαν καθίσει στο σβέρκο μας ως δημόσιοι υπάλληλοι.

Να έχουν όμως υπόψη τους το εξής: Ο καλός πολίτης γίνεται κάποιες ώρες και οργισμένος πολίτης…

Θανάσης Μαυρίδης

[email protected]


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v