Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Φτου σας, κύριε Μάνο!

Η αναλγησία στο αποκορύφωμά της! Ο κ. Μάνος δηλώνει την αντίθεσή του στη μετάταξη των 8.000 εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπορίας στον δημόσιο τομέα. Γιατί, κύριε Μάνο μας; Γιατί θέλετε να στερήσετε το ελληνικό δημόσιο από τις πολύτιμες υπηρεσίες των πιλότων, των αεροσυνοδών και των μηχανικών αεροσκαφών; Τι θα κάνουν οι πιλότοι στο Δημόσιο; Θα οδηγούν τα αυτοκίνητα των επισήμων. Εδώ οι άνθρωποι οδηγούν αεροπλάνα και δεν θα μπορέσουν να οδηγήσουν ένα Ι.Χ.;

Φτου σας, κύριε Μάνο!
Η αναλγησία στο αποκορύφωμά της! Ο κ. Μάνος δηλώνει την αντίθεσή του στη μετάταξη των 8.000 εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπορίας σε θέσεις του δημόσιου τομέα. Γιατί, κύριε Μάνο μας;

Γιατί θέλετε να στερήσετε το ελληνικό δημόσιο από τις πολύτιμες υπηρεσίες των πιλότων, των αεροσυνοδών και των μηχανικών αεροσκαφών; Δεν αισχύνεστε; Τι θα κάνουν οι πιλότοι στο Δημόσιο;

Θα οδηγούν τα αυτοκίνητα των επισήμων. Εδώ οι άνθρωποι οδηγούν αεροπλάνα και δεν θα μπορέσουν να οδηγήσουν ένα Ι.Χ.;

Η Ολυμπιακή αεροπορία είναι μια χρεοκοπημένη εταιρία. Μια εταιρία που κοστίζει στον Ελληνα φορολογούμενο 1,5 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα. Ή, αλλιώς, 240 ευρώ τον χρόνο σε μια τετραμελή οικογένεια.

Θα έπρεπε να πουληθεί εδώ και χρόνια. Ή, καλύτερα, θα έπρεπε το ελληνικό δημόσιο να την έχει χαρίσει σε κάποιον αξιόπιστο επιχειρηματία, προκειμένου η εταιρία να αποκτήσει πιθανότητες να επιβιώσει.

Η Ολυμπιακή Αεροπορία δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί υπό κρατική κηδεμονία. Ή θα πρέπει να κλείσει ή να περάσει εξ ολοκλήρου στα χέρια του ιδιωτικού τομέα.

Δεν δικαιούμαστε να έχουμε εθνικό αερομεταφορέα. Επειδή έχουμε αποδειχτεί ανίκανοι να ελέγξουμε τις κυβερνήσεις για τα όργια που έχουν κάνει στην Ολυμπιακή Αεροπορία, όπως και σε άλλες εταιρίες του δημόσιου τομέα.

Οι εκάστοτε κυβερνήσεις αντιμετώπισαν την Ολυμπιακή σαν να ήταν η εταιρία των παππούδων τους. Διόρισαν τους ψηφοφόρους τους, τοποθέτησαν στις διοικήσεις τους πολιτικούς τους φίλους.

Κι αν κόπτονται αυτή τη στιγμή για το δράμα των εργαζομένων στην Ολυμπιακή, το κάνουν επειδή ανησυχούν για την τύχη των ψήφων τους.

Έχει δίκιο ο κ. Μάνος, όσο και αν οι απόψεις του ενοχλούν. Αν η κυβέρνηση κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει δουλειά στους 8.000 εργαζόμενους της Ολυμπιακής, θα είναι σοβαρά εκτεθειμένη απέναντι στους χιλιάδες άλλους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα.

Δικαίως, τότε, θα κατέβουν στον δρόμο οι απολυμένοι της Νάουσας, του Κεράνη και δεκάδων άλλων επιχειρήσεων και θα ζητούν ”ίση μεταχείριση”.

Δηλαδή, αγαπητοί φίλοι της κυβέρνησης, σε ποια υπηρεσία και με τι μισθό θα μετατάξετε τους πιλότους και τους μηχανικούς αεροσκαφών;

Ξέρετε ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι δυνατόν να συμβούν. Κι αν συμβούν, θα δεχτείτε ένα ακόμη ράπισμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Καθαρά και ξάστερα...

Θανάσης Μαυρίδης

[email protected]

Υ.Γ.: Όταν γράφαμε για τις αρνητικές επιπτώσεις της εμμονής της κυβέρνησης στο θέμα της απογραφής και του βασικού μετόχου, είχαμε δεχτεί τη σκληρή κριτική αναγνωστών μας, που θεώρησαν ότι κάναμε αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.

Η εξέλιξη των πραγμάτων απέδειξε ότι ο μόνος που κάνει αυτή τη στιγμή αντιπολίτευση στην κυβέρνηση είναι η ίδια η κυβέρνηση. Οι χαμένες μάχες της απογραφής και του βασικού μετόχου της στέρησαν το δικαίωμα της πολιτικής διαπραγμάτευσης στο θέμα της Ολυμπιακής και όχι μόνο...


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v