Η κίτρινη λαίλαπα και η τζάμπα απελευθέρωση

Αν αναρωτιέστε ακόμη «γιατί θα χρεοκοπήσει η χώρα μας», μην... πάτε μακριά... Κοιτάξτε την περίπτωση των ταξί. Συμπυκνώνει όλους τους λόγους για τους οποίους η χώρα μας οδεύει στο χάος, με βήμα ταχύ.

Η κίτρινη λαίλαπα και η τζάμπα απελευθέρωση
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Αν ξυπνήσατε σήμερα το πρωί με την απορία «γιατί θα χρεοκοπήσει η χώρα μας», μην... πάτε μακριά... Κοιτάξτε την περίπτωση των ταξί.

Μια τέλεια περίπτωση, που συμπυκνώνει σχεδόν όλους τους λόγους για τους οποίους η χώρα μας οδεύει στο χάος, με βήμα ταχύ.

Μια ανίκανη κυβέρνηση, στην οποία ο νέος υπουργός ακυρώνει το έργο του παλαιού, καθώς επιθυμεί να απελευθερώσει πραγματικά τον τομέα των αυτοκινητιστών ταξί, κάτι που δεν έκανε το Προεδρικό Διάταγμα που είχε ετοιμάσει προς υπογραφή ο προηγούμενος υπουργός...

Επιλέγει, δε, ο νέος υπουργός να προχωρήσει σε αυτήν τη ρηξικέλευθη πράξη στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, και ενώ είναι δεδομένο ότι η κατάρριψη της συμφωνίας που είχε συνάψει η κυβέρνηση με τους ταξιτζήδες (ατύπως, πλαγίως και με στόχο να ρίξει στάχτη στα μάτια όσων νόμιζαν ότι πράγματι θα απελευθερώσει τον τομέα) θα αποτελούσε «αιτία πολέμου» και θα τους οδηγούσε σε κινητοποιήσεις.

Από την άλλη πλευρά, οι φίλτατοι (μέχρις ενός σημείου) ταξιτζήδες.

Ένας κλάδος όντως σκληρά εργαζομένων ανθρώπων, ο οποίος επιλέγει να προωθήσει τα δίκαια ή άδικα συντεχνιακά του συμφέροντα, αδιαφορώντας πλήρως και καταφανώς για τη ζημιά που συνεπάγονται οι πράξεις του στην πολυτιμότερη πηγή εσόδων της οικονομίας μας. Τον τουρισμό.

Τα συντεχνιακά δε αυτά συμφέροντα ωθούν τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί σε ενέργειες απολύτως αντιδημοκρατικές αλλά και παράνομες, όπως ο αποκλεισμός της Αττικής Οδού και του αεροδρομίου της Αθήνας, καθώς και του λιμανιού του Πειραιά.

Πόσοι ταξιτζήδες συνελήφθησαν χθες σε σχέση με το αξιόποινο των πράξεών τους;
Πόσο ευρεία ήταν η χρήση του «αυτοφώρου» που διέταξε χθες ο αρμόδιος εισαγγελέας;

Όλα αυτά, δε, σε μια χώρα η οποία έχει πολλαπλάσιο αριθμό ταξί, σε σχέση με τον πληθυσμό της, από οποιαδήποτε άλλη δυτικοευρωπαϊκή πρωτεύουσα, αλλά και σημαντικά χαμηλότερα κόμιστρα.

Με άλλα λόγια, σε μια χώρα όπου ο κλάδος δεν πάσχει από την απουσία ταξί, και άρα ανταγωνισμού, αλλά από την πληθώρα τους, μολονότι αυτά έχουν αναχθεί σε μέσα μαζικής μεταφοράς, παράνομα ή μη.

Αποτέλεσμα;

Πρώτον, η απελευθέρωση δεν έγινε, καθώς η κυβέρνηση αφενός δεν φρόντισε να έχει έτοιμη την απαραίτητη νομοθεσία και αφετέρου κατέδειξε ότι με τη μέχρι τώρα πολιτική της επιθυμούσε απλώς να ξεγελάσει τους «κουτόφραγκους» ελεγκτές του ΔΝΤ και της Ε.Ε.

Δεύτερον, οι συντεχνίες έδειξαν για ακόμη μία φορά τα δόντια τους, επιβάλλοντας τη θέλησή τους κόντρα σε κάθε νόμο και εξουσία.

Τρίτον, επλήγη για ακόμη μία φορά με βίαιο τρόπο μια πολύτιμη πηγή εσόδων για τη χώρα μας, εν μέσω μάλιστα της χειρότερης ύφεσης που αυτή βιώνει από την Κατοχή έως σήμερα.

Τέταρτον, όλη αυτή η φασαρία έγινε τζάμπα και βερεσέ, αφού ούτε απελευθέρωση έχουμε, αλλά, κατά τα φαινόμενα, ούτε και τη χρειαζόμαστε, καθώς ο στόχος δεν είναι να παίρνει άδειες ο καθένας και να έχουμε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό ταξί στην ήδη κορεσμένη πρωτεύουσα, αλλά καλύτερες συγκοινωνίες, τις οποίες σήμερα υποκαθιστούν τα ταξί...

Αν όλα αυτά δεν αρκούν για να χρεοκοπήσουμε, τότε τι άλλο χρειάζεται;


* Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τον αρθρογράφο; Τι γνώμη έχετε;

To Εuro2day.gr ενθαρρύνει τον διάλογο και την έκφραση απόψεων από τους αναγνώστες. Σχολιάστε το άρθρο και πείτε την άποψή σας δημόσια για όσα συμβαίνουν και μας αφορούν όλους. Αν θεωρείτε το άρθρο σημαντικό, διαδώστε το με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v