Έτσι δεν πάμε πουθενά, παρά μόνο «πίσω»

Με την ελληνική οικονομία να στενάζει από τις συνεχιζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις και το μεταρρυθμιστικό έργο να έχει φρενάρει, γιατί θα έπρεπε η Ελλάδα να αποφύγει το μοιραίο;

Έτσι δεν πάμε πουθενά, παρά μόνο «πίσω»
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Σύμφωνοι, δίχως να σπάσεις αβγά ομελέτα δεν κάνεις.

Ουδείς περίμενε ότι οι εργαζόμενοι στα λεγόμενα «κλειστά επαγγέλματα» θα υποδέχονταν με ανοιχτή αγκαλιά τις προαναγγελθείσες μεταρρυθμίσεις για το «άνοιγμα» των κάθε λογής επαγγελμάτων τους.

Αντίστοιχα, ουδείς περίμενε ότι με ανατροπή όσων ίσχυαν επί δεκαετίες στον στενό ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα αυτά θα μπορούσαν να διαγραφούν μονοκοντυλιά, δίχως την παραμικρή αντίδραση.

Όμως, έτσι που ήρθαν τα πράγματα, δεν πάμε πουθενά.

Οι μηχανικοί και ο αντιπροσωπευτικός τους φορέας, το ΤΕΕ, υποστηρίζουν ότι η διατήρηση του κώδικα αμοιβών αποτελεί αναγκαιότητα και αντιτίθενται στο «άνοιγμα» του επαγγέλματός τους.

Οι φαρμακοποιοί μιλούν για κλείσιμο των φαρμακείων και για διακοπή της χορήγησης φαρμάκων στους ασφαλισμένους των ταμείων, σε περίπτωση όπου δεν υιοθετηθούν οι προτάσεις τους στον «διάλογο» για τα κλειστά επαγγέλματα.

Οι δικηγόροι απειλούν με απεργία διαρκείας έως το καλοκαίρι, «αν η συζήτηση δεν γίνει από μηδενική βάση» σχετικά με την «απελευθέρωση» του δικού τους επαγγέλματος.

Οι συμβολαιογράφοι, που πλήττονται λιγότερο από την επικείμενη απελευθέρωση, θέτουν ως «κόκκινη γραμμή» τη διατήρηση του συγκεκριμένου αριθμού τους, αν και επιμένουν στον δημόσιο χαρακτήρα του επαγγέλματός τους.

Οι αερολιμενικοί υπάλληλοι απειλούν να βάλουν λουκέτο στα αεροδρόμια, σε περίπτωση όπου μεταταγούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας πρώην πιλότοι της Ολυμπιακής και δηλώνουν ότι θα αψηφήσουν δικαστικές αποφάσεις βάσει των οποίων οι απεργιακές τους κινητοποιήσεις είναι παράνομες και καταχρηστικές.

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν κυριολεκτικά τρελάνει τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου με τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις τους, ζητώντας να μη θιγούν τα πάσης φύσεως κεκτημένα τους.

Στον σιδηρόδρομο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναστέλλει από μόνη της τα δρομολόγια για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, επικαλούμενη απεργιακές κινητοποιήσεις αλλά και μειωμένη επιβατική κίνηση, όμως με κύριο γνώμονα τη μείωση του κόστους λειτουργίας της, η οποία ως γνωστόν είναι ελλειμματική…

Και όλα αυτά ενώ σε λίγο αρχίζει το μεγάλο «πανηγύρι» των μετατάξεων στον στενό δημόσιο τομέα, το οποίο θεωρείται βέβαιο ότι θα «συμπεριλάβει» και κινητοποιήσεις εκ μέρους των θιγομένων.

Έτσι, όμως, φίλτατοι, δεν πάμε πουθενά, παρά μόνο «πίσω».

Ολόκληρο το οικοδόμημα της οικονομίας, με τόσους επαγγελματικούς κλάδους να απεργούν ή να απειλούν με κινητοποιήσεις, είναι βέβαιο ότι θα καταρρεύσει.

Δεν θα χρειαστεί καν να περιμένουμε κάποια δυσμενή «πρωτοβουλία» στο πλαίσιο της Ε.Ε. από τους «φίλους» μας τους Γερμανούς, ή κάποια νέα «κερδοσκοπική» επίθεση από τις αγορές, ή ακόμη και την όποια νέα υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από τους οίκους αξιολόγησης.

Θα τα έχουμε βγάλει μόνοι μας τα μάτια μας.

Θα έχουμε οδηγήσει μόνοι μας τη χώρα μας σε γνήσιο και πραγματικό «φαλιμέντο» και θα έχουμε δικαιώσει ακόμη και τον «κοινοτικό μας εταίρο», τον υπουργό Οικονομικών της Σλοβακίας κ. Ιβάν Μίκλος, ο οποίος δήλωσε χθες ότι θα ήταν καλύτερα να μείνουν εκτός ευρώ η Ελλάδα και η Πορτογαλία…

Γιατί σώνει και καλά πρέπει να τον βγάλουμε σωστό τον άνθρωπο;

[email protected]


* Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τον αρθρογράφο; Τι γνώμη έχετε;

To Εuro2day.gr ενθαρρύνει τον διάλογο και την έκφραση απόψεων από τους αναγνώστες. Σχολιάστε το άρθρο και πείτε την άποψή σας δημόσια για όσα συμβαίνουν και μας αφορούν όλους. Αν θεωρείτε το άρθρο σημαντικό, διαδώστε το με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v