«Αντίδοτο» στην κρίση το Ιnternet;

Πιστεύετε ότι η εγχώρια εμπορική αγορά πνέει τα λοίσθια; Οι πωλήσεις έχουν πιάσει πάτο και το λουκέτο είναι αναπόφευκτο; Ίσως υπάρχει αντίδοτο και μάλιστα ισχυρό. Ακούει στο όνομα «Διαδίκτυο».

«Αντίδοτο» στην κρίση το Ιnternet;
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Εάν υπό το παρόν βαρύ υφεσιακό κλίμα η παρότρυνση «κάνε την κρίση ευκαιρία» φαντάζει στο μυαλό των περισσοτέρων τόσο εφικτή όσο το «κόψε το τσιγάρο» για έναν βαρύ καπνιστή, ίσως η απάντηση βρίσκεται, απλώς, στην αλλαγή των «όρων του παιχνιδιού».

Πιστεύετε ότι η εγχώρια εμπορική αγορά πνέει τα λοίσθια;
Οι πωλήσεις έχουν πιάσει πάτο και το λουκέτο είναι αναπόφευκτο;

Ίσως υπάρχει αντίδοτο και μάλιστα ισχυρό.

Αλλάξτε τους όρους του παιχνιδιού και στρέψτε τη ματιά σας στην πελώρια παγκόσμια αγορά, μέσω του Διαδικτύου.

Στέκει ορθάνοιχτη μπροστά σας, δίχως ιδιαίτερο κόστος πρόσβασης και ενδεχομένως μπορεί όχι μόνον να σας γλιτώσει από τα δεινά στα οποία οδηγεί την επιχείρησή σας η λιμοκτονούσα εγχώρια αγορά, αλλά να σας δώσει και νέα «φτερά» για το μέλλον.

Αντίστοιχα, μπορεί να αποτελέσει πηγή απασχόλησης και εισοδήματος για κάποιον που έχασε τη δουλειά του…

Τουλάχιστον αυτό δείχνει ανεξάρτητη έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό του διαδικτυακού ομίλου Google η αμερικανική «Boston Consulting Group», σύμφωνα με την οποία ηγέτιδα εμπορική δύναμη στον παγκόσμιο κυβερνοχώρο είναι σήμερα η Βρετανία.

Για κάθε προϊόν αξίας μιας λίρας στερλίνας που εισάγει μέσω Διαδικτύου η Βρετανία, εξάγει άλλα αξίας 2,8 λιρών.

Αντίθετα, μέσω των παραδοσιακών εμπορικών οδών, για κάθε 90 πένες αξίας εξαγωγών, εισάγει προϊόντα αξίας μιας λίρας.

Ως αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής η Βρετανία κατέχει σήμερα την πρώτη θέση παγκοσμίως στο διαδικτυακό εμπόριο, με εξαγωγές αξίας 100 δισ. στερλινών ή ποσοστό 7,2% του ΑΕΠ της.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, την οποία μετέδωσε το πρακτορείο Bloomberg, εντός της επομένης πενταετίας αναμένεται διπλασιασμός των μεγεθών αυτών.

«Κλειδί», βέβαια, για την επιτυχία του όλου εγχειρήματος είναι, όπως και σε κάθε άλλη εμπορική δραστηριότητα, τόσο το «πακετάρισμα» όσο και το ίδιο το προϊόν.

Πέρα από την κατανόηση του μέσου και των ιδιαιτεροτήτων του, που αφορούν κατά μείζονα λόγο στην ιστοσελίδα μέσω της οποίας θα προσφερθούν τα προϊόντα σας, η προσφορά του «κατάλληλου» προϊόντος είναι κομβικής σημασίας.

Η παγκόσμια αγορά διψάει για τα «ιδιαίτερα» προϊόντα, τις «ξεχωριστές αγορές», αφηγείται στο Bloomberg επιχειρηματίας που λειτουργεί ένα μικρό κατάστημα, λίγο-πολύ αντίστοιχο του μέσου ελληνικού μεγέθους, στην Κορνουάλη της Βρετανίας.

«Δίχως το Ιnternet θα είχαμε κλείσει. Μέσω του Διαδικτύου, όμως, η επιχείρησή μας έχει βρει διέξοδο και πελατεία και συνεχίζει όχι μόνον να επιβιώνει αλλά και να αναπτύσσεται», σημειώνει.

Μήπως έχει δίκιο;

[email protected]


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v