Ποιος "δουλεύει" ποιον σε αυτήν τη χώρα;

Όταν οι εργαζόμενοι σε μια επιχείρηση δεν εξυπηρετούν, πρώτον, την πελατεία της και, δεύτερον, τα συμφέροντα εκείνου που τους πληρώνει, τι ακριβώς κάνουν, αν όχι να υποσκάπτουν το εργασιακό τους μέλλον;

Ποιος δουλεύει ποιον σε αυτήν τη χώρα;
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Το ψητοπωλείο Μπαϊρακτάρης, επί της πλατείας Μοναστηρακίου, στο κέντρο της Αθήνας, δεν έχει δικαίωμα στη φήμη μόνο επειδή άνοιξε τις πόρτες του το 1879 ή εξαιτίας της δημοσιότητας που του προσέφεραν τα λεγόμενα του Κ. Καραμανλή περί "νταβατζήδων".

Είναι γνωστό κυρίως για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες του, τακτικούς ή μη, για την καλή ποιότητα του γιαουρτλού και των λοιπών εδεσμάτων και για τις λογικές τιμές του.

Όποιος διαβεί το κατώφλι του, ακόμη και σε μια ημέρα υψηλής κίνησης όπως η Κυριακή, θα διαπιστώσει ότι θα εξυπηρετηθεί αμέσως, δίχως χρονοτριβή και με χαμόγελο.

Θα διαπιστώσει επίσης τη φρενήρη ταχύτητα με την οποία τα γκαρσόνια σπεύδουν να ικανοποιήσουν την πολυάριθμη πελατεία και τον εξαιρετικό συντονισμό τους με το προσωπικό της κουζίνας, στο πλαίσιο ακριβώς της εξυπηρέτησης του πελάτη.

Θα δει, με άλλα λόγια, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί κάνουν ακριβώς αυτό:
Εργάζονται, και μάλιστα αποδοτικά και με στόχο:

Πρώτον, την εξυπηρέτηση του πελάτη και, δεύτερον, τα συμφέροντα του εργοδότη τους.

Αυτά στον Μπαϊρακτάρη.

Σήμερα, η Αθήνα, όχι μόνο το κέντρο της όπου και ο Μπαϊρακτάρης αλλά ολόκληρη η πόλη, θα βρεθεί χωρίς λεωφορεία για τουλάχιστον έξι ώρες, από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.

Οι υπάλληλοι του Μπαϊρακτάρη που δεν διαθέτουν ίδιον μεταφορικό μέσο ή που δεν επιθυμούν να το χρησιμοποιήσουν θα ταλαιπωρηθούν, όπως και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι εργαζόμενοι σε αυτήν την πόλη.

Μαζί τους θα ταλαιπωρηθούν και όσοι επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταβούν στην εργασία τους, καθώς τόσο η απουσία των λεωφορείων από τους δρόμους όσο και οι κακές καιρικές συνθήκες που αναμένονται για σήμερα "υπόσχονται" έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα.

Ο λόγος που θα ταλαιπωρηθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, πέραν της "μπόρας", είναι οι φόβοι των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες ότι η κυβέρνηση θα εφαρμόσει και στον κλάδο τους ένα σχέδιο ανάλογο με εκείνο που ήδη ενέκρινε για την εξυγίανση του ΟΣΕ.

Ένα σχέδιο δηλαδή ώστε η λειτουργία των φορέων που υπάγονται στον ΟΑΣΑ να μην εμφανίζει κάθε χρόνο οικονομικό έλλειμμα της τάξης των 600 - 700 εκατ. ευρώ, το οποίο αθροιστικά ξεπερνά σήμερα τα 3 δισ. ευρώ.

Αν κρίνουμε από τη σημερινή εξάωρη στάση εργασίας των υπαλλήλων των αστικών συγκοινωνιών, στη διάρκεια της οποίας θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση στο γήπεδο Σπόρτινγκ, έχουν απόλυτο δίκιο να ανησυχούν.

Έχουν δίκιο να ανησυχούν διότι επιλέγουν να μην εξυπηρετήσουν ούτε τον "πελάτη", ήτοι τους χιλιάδες άλλους εργαζομένους που θα ταλαιπωρηθούν σήμερα για να πάνε στη δουλειά τους, αλλά ούτε και τον "εργοδότη", δηλαδή τον δύσμοιρο Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, που τόσο αδρά δίνει τα λεφτά του για την πληρωμή τους.

Αν δεν εξυπηρετείς όμως ούτε τον πελάτη αλλά ούτε και τον εργοδότη, ποιον "δουλεύεις" τότε;

[email protected]  


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v