«Fast track» επενδύσεις ή απεργίες;

Τι ακριβώς διημείφθη στη συνάντηση του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και των εκπροσώπων των ιδιοκτητών φορτηγών, χθες, δεν έχει γίνει γνωστό. Όλοι όμως έφυγαν με χαμόγελα…

«Fast track» επενδύσεις ή απεργίες;
Φίλτατοι, καλημέρα και καλό μήνα.

Τι ακριβώς διημείφθη στη συνάντηση του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μ. Χρυσοχοΐδη και των εκπροσώπων των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ., χθες, δεν έχει γίνει γνωστό.

Αυτό που είναι γνωστό, όμως, είναι ότι χρειάστηκε μια συνάντηση μόλις 40 λεπτών για να αρχίσει να διαφαίνεται το πρώτο φως εκτόνωσης των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ., που ταλανίζουν τόσον καιρό την οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου.

Τι ακριβώς τους «έταξε» ο φίλτατος κ. Χρυσοχοΐδης επίσης δεν είναι γνωστό.

Ορισμένοι τείνουν να αναφωνήσουν «λεφτά τους έταξε», άλλοι υποστηρίζουν ότι τους έδειξε ορισμένα «μονοπάτια» διαμέσου του αναπτυξιακού νόμου αλλά και του ΕΣΠΑ, ώστε να φθάσουν στον ίδιο προορισμό.

Κατά τα φαινόμενα, όμως, ό,τι και αν τους έταξε ήταν αρκετό ώστε ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος, κ. Γ. Τζωρτζάτος, να αναφωνήσει μετά τη συνάντηση, με πλατύ το χαμόγελο στα χείλη του, ότι «όταν οι προθέσεις είναι καλές, οι συναντήσεις είναι σύντομες και αποτελεσματικές».

Ίσως το συμπέρασμα να είναι αβίαστο, αλλά δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί σχετικά με τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση έπρεπε να περιμένει έως την ύστατη τούτη ώρα ώστε να χρησιμοποιήσει την οδό του διαλόγου και της συναινετικής προσέγγισης.

Έπρεπε να φθάσει η κατάσταση έως εδώ; Να υπάρξουν κρούσματα βίας;

Έπρεπε η χώρα να υποστεί τερατώδη οικονομική ζημία, που εκτιμάται από την Ένωση Επιμελητηρίων σε τουλάχιστον 1,5 δισ. ευρώ, ενώ μαστίζεται από την ύφεση και την ανεργία;

Έπρεπε να πληγούν η παραγωγή, το εμπόριο και οι εξαγωγές;

Έπρεπε να υπάρξουν απολύσεις και εταιρίες να χάσουν συμβόλαια;

Έπρεπε, τέλος, να υποφέρει τόσος κόσμος;

Δίχως άλλο, εάν η συνάντηση αυτή υπήρξε η αρχή για τον τερματισμό των κινητοποιήσεων και την επιστροφή στην ομαλότητα, έστω και τώρα, καλώς έγινε.

Όμως, εάν η κυβέρνηση όντως επιθυμεί να δει τη χώρα και την οικονομία της να επιστρέφουν σε μια άλλη ταχύτητα, θα πρέπει και η ίδια να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο ασκεί την εξουσία.

Θα πρέπει να πείσει τους πολίτες αφενός ότι σε αυτήν τη χώρα ο νόμος υπάρχει για να εφαρμόζεται και πως τούτο δεν εναπόκειται στη διακριτική της ευχέρεια και αφετέρου ότι η ίδια είναι αποφασισμένη να καταπιαστεί άμεσα και αποτελεσματικά ώστε να διευκολύνει την οικονομική ζωή του τόπου.

Η οικονομία δεν αναζωογονείται μόνον με τις μεγάλες επενδύσεις, για τις οποίες η κυβέρνηση στρώνει την περίφημη λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας «fast track».

Καλές και άγιες είναι αυτές για την ανάπτυξη του τόπου, αλλά στην Ελλάδα υπάρχουν σήμερα χιλιάδες επιχειρηματίες, μικροί ή μεγάλοι, που αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο του λουκέτου και πασχίζουν για την καθημερινότητα, τόσο τη δική τους όσο και των υπαλλήλων και των οικογενειών τους.

Πρέπει να κλείσουν και αυτοί τους δρόμους για να ακουστούν;


[email protected]

Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v