Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Θέλετε ένα καλύτερο "αύριο";

Εάν στόχος της κυβέρνησης είναι να κάνει "την Ελλάδα να πιστέψει και πάλι στον εαυτό της", όπως δήλωσε χθες ο πρωθυπουργός, ίσως το καλύτερο μέρος για να αρχίσει αυτήν την προσπάθεια θα ήταν το ίδιο το κράτος.

Θέλετε ένα καλύτερο αύριο;
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Εάν όντως στόχος της παρούσας κυβέρνησης είναι να κάνει "την Ελλάδα να πιστέψει και πάλι στον εαυτό της", όπως δήλωσε χθες ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου, ίσως το καλύτερο μέρος για να αρχίσει αυτήν την προσπάθεια θα ήταν το ίδιο το κράτος.

Να καταφέρει να κάνει, δηλαδή, αυτό που δεν κατόρθωσε να πράξει η προηγούμενη κυβέρνηση, παρά τις συνεχείς εξαγγελίες της περί "επανιδρύσεως του κράτους", που τελικά παρέμειναν ακριβώς αυτό: εξαγγελίες.

Εάν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) υπήρξαν η "κερκόπορτα" για την άλωση του τέρατος της γραφειοκρατίας και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των Ελλήνων, ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η παρούσα κυβέρνηση δεν είναι μόνο σαφής αλλά και στρωμένος.

Εάν ο δημόσιος τομέας υπολειτουργεί και αδυνατεί να αντιμετωπίσει τα αιτήματα των καιρών, ο δρόμος είναι ο ίδιος.

Είτε τα αιτήματα αυτά αφορούν στην ταχεία έκδοση πολεοδομικών αδειών, είτε στην κάλυψη των διδακτικών θέσεων στα σχολεία της χώρας, είτε στα αντίστοιχα κενά σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων, είτε σε οποιαδήποτε υπηρεσία του Δημοσίου που σχετίζεται με την καθημερινότητα του πολίτη, ο δρόμος είναι ο ίδιος.

Ευρεία αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας του ελληνικού δημοσίου και ευρεία αναδιάταξη των υπηρεσιών που καλούνται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους προς το κοινό.

Εάν το ζητούμενο αφορά στον περιορισμό της στρατιάς των υποαπασχολούμενων μόνιμων υπαλλήλων και στην επανατοποθέτησή τους σε πόστα όπου θα μπορούν να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες, ας γίνει.

Εάν το ζητούμενο αφορά στην κατάργηση ή συγχώνευση υπηρεσιών με στόχους την αύξηση της παραγωγικότητάς τους και την καλύτερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, ας γίνει.

Ας γίνει όμως κάτι που στόχους θα έχει, πρώτον, την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, του ανθρώπου δηλαδή που βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να χρηματοδοτηθεί όλο αυτό το οικοδόμημα και χρόνια τώρα στέκει ανήμπορος να ανταποκριθεί σε όσα τερατώδη αντικρίζουν καθημερινά τα μάτια του και, δεύτερον, να κάνει τα χρήματα αυτού του ανθρώπου να "φτουρίσουν" και "να πιάσουν τόπο", όπως λέει και ο λαός μας.

Λιγότερη σπατάλη στον δημόσιο τομέα είναι το ζητούμενο των καιρών;
Καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη είναι το ζητούμενο των καιρών;

Ο δρόμος, φίλτατοι, είναι ένας και διέρχεται διά της ριζικής ανασυγκρότησης των υπηρεσιών του Δημοσίου, με βασικό γνώμονα την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη, του φορολογουμένου, του εργαζομένου, του επιχειρηματία, οποιουδήποτε, με άλλα λόγια, μοχθεί σε αυτή τη χώρα και ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο.

Τότε, η Ελλάδα και οι κάτοικοί της δεν θα πιστέψουν μόνο στον εαυτό τους, αλλά θα είναι και υπερήφανοι γι' αυτόν.

[email protected]


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v