Καταπολεμήστε την αϋπνία!

Βρέθηκε το φάρμακο για την καταπολέμηση της αϋπνίας: Η καθημερινή παρακολούθηση των συνεδριάσεων της Σοφοκλέους! Δυστυχώς, επιστρέφουμε με βήμα γοργό εκεί από όπου ξεκινήσαμε. Σε μία αγορά που δεν έχει ενδιαφέρον, ούτε καν για τους μόνιμους θαμώνες.

Καταπολεμήστε την αϋπνία!
Βρέθηκε το φάρμακο για την καταπολέμηση της αϋπνίας: Η καθημερινή παρακολούθηση των συνεδριάσεων της Σοφοκλέους! Δυστυχώς, επιστρέφουμε με βήμα γοργό εκεί από όπου ξεκινήσαμε.

Σε μία αγορά που δεν έχει ενδιαφέρον ούτε καν για τους μόνιμους θαμώνες. Από εκεί και πέρα ελάχιστη σημασία έχει ποιες τιμές αναγράφονται στο ταμπλό...

Ο κίνδυνος είναι ορατός! Να σβήσουμε από τον χάρτη τη Σοφοκλέους! Είναι τέτοιες οι εξελίξεις που πολύ δύσκολα θα πειστεί πλέον το επενδυτικό κοινό να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη και να μην στρέψει την προσοχή του σε άλλες πατρίδες.

Η πυξίδα των επενδυτών είναι το κέρδος. Με όλα όσα έχουν συμβεί, η ελληνική χρηματιστηριακή αγορά έχει χάσει σε αξιοπιστία και οι ξένες αγορές μοιάζουν πλέον ως φυσική διέξοδος για όποιον επενδυτή σέβεται την ιδιότητά του...

Η μεγάλη ζημιά της Σοφοκλέους δεν ήταν οι 300 μονάδες του Γενικού Δείκτη, αλλά η άσχημη αίσθηση που άφησε πίσω της αυτή η διόρθωση. Ακόμη κι αν η αγορά δοκιμάσει πλέον μία νέα αντεπίθεση, πολύ δύσκολα θα πείσει τον κόσμο να επιστρέψει.

Ίσως οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς αρκεστούν στο να αλλάζουν μετοχές μεταξύ τους. Στην περίπτωση όμως αυτή δεν θα μιλάμε για χρηματιστήριο, αλλά για ένα κλειστό club...

Υπάρχει άραγε χρόνος για να διορθωθεί η ζημιά; Δεν ξέρουμε αν αυτό είναι που ενδιαφέρει τελικά τους παράγοντες της αγοράς. Βλέπετε, υπάρχει μία αντίληψη περί αύξησης μεριδίων αγοράς, δίχως, τελικά, να μετράει κανείς για το ποιο είναι το μέγεθος αυτής της αγοράς.

Τι νόημα έχει λοιπόν σε μία ανύπαρκτη αγορά να έχουν τον απόλυτο έλεγχό της 2 – 3 μεγάλοι παίκτες; Θα είναι ευτυχείς όταν παρουσιάζουν τις σχετικές ”πίτες” στις συνάξεις των στελεχών τους, αλλά όλα αυτά τα πανηγύρια θα είναι πραγματικά ανούσια. Δεν θα υπάρχει νόημα.

Είναι η επανάληψη του γνωστού ”καλύτερα το 1% της Coca Cola παρά το 100% του τίποτα”. Προς το παρόν οι ”μεγάλοι” της αγοράς επιλέγουν το τίποτα. Όταν θα αφήσουν το μηδέν και αρχίσουν να αναρριχώνται προς το 1%, τότε θα υπάρχει ελπίδα και για όλους τους άλλους...



Θανάσης Μαυρίδης

Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v