Τα οικονομικά πρωτοσέλιδα της Δευτέρας

Δωδέκατη μέρα του πολέμου και ο οικονομικός Τύπος της Δευτέρας, αναφέρεται επιπλέον στην κίνηση της Σοφοκλέους από την αρχή του έτους, στις εξελίξεις του κατασκευαστικού χώρου και της ναυτιλίας, τόσο σε εγχώριο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και στην πιθανή πτώχευση της American Airlines.

Τα οικονομικά πρωτοσέλιδα της Δευτέρας
Δωδέκατα μέρα του πολέμου και ο οικονομικός Τύπος της Δευτέρας, αναφέρεται επιπλέον στην κίνηση της Σοφοκλέους από την αρχή του έτους, στις εξελίξεις του κατασκευαστικού χώρου και της ναυτιλίας, τόσο σε εγχώριο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και στην πιθανή πτώχευση της American Airlines.

Πόλεμος – Ιράκ: Πιο κοντά φέρεται να είναι η απειλή της ύφεσης και της ανεργίας σύμφωνα με την Ημερησία, η οποία ”βλέπει” τον πόλεμο να φτάνει ίσως και μέχρι το καλοκαίρι. Η Ναυτεμπορική αναφέρει πως παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις και διαψεύσεις, οι αγγλοαμερικανικές δυνάμεις παραμένουν εκτός των μεγάλων πόλεων στο Ιράκ, καθηλωμένες στην αφιλόξενη έρημο.

Σοφοκλέους: Τρίτη σε απώλειες σε όλη την Ευρώπη είναι η Σοφοκλέους με τον Δείκτη να έχει υποχωρήσει κατά 13% από την αρχή του έτους, τη στιγμή που το χρηματιστήριο της Ολλανδίας έχει χάσει 20% και του Βελγίου 17%, επισημαίνει η Ημερησία.

Εισηγμένες: Προβληματισμός επικρατεί στις εισηγμένες που έχουν δράση στο εξωτερικό, όπως σημειώνει η Ημερησία, η οποία παραθέτει τις απόψεις έξι υπευθύνων μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων.

Ελληνική Οικονομία: Ενώ η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να κινείται με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και με υψηλό πληθωρισμό και το 2003, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι εκτιμήσεις των διεθνών οργανισμών για την παγκόσμια οικονομία, σημειώνει η Ναυτεμπορική. Σύμφωνα με την εφημερίδα Χρηματιστήριο, ο πόλεμος βρήκε την εγχώρια οικονομία απροετοίμαστη, ενώ συμπληρώνει πως παρά τον υψηλό ρυθμό ανάπτυξης παρατηρείται συστηματική μείωση των παραγωγικών επενδύσεων στην Ελλάδα.

Μπουντεσμπάνκ: ”Δε θα πρέπει κανείς να περιμένει ότι η παγκόσμια οικονομία θα ανακάμψει αισθητά και γρήγορα μόλις τελειώσει ο πόλεμος” δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Μπούντεσμπανκ κ. Γιούργκεν Σταρκ, σύμφωνα με την Οικονομική Ελευθεροτυπία.

Ομόλογα: Εικοσαετές ομόλογο 1,4 δισ. ευρώ εκδίδει το Δημόσιο, με ημερομηνία δημοπράτησης στις 8 Απριλίου, για το οποίο αναμένεται μεγάλη ζήτηση, σύμφωνα με την Ημερησία.

Ξένοι Διαχειριστές: Η διεθνής οικονομική κρίση, η αβεβαιότητα που προκαλεί ο πόλεμος, η ανάγκη για ”νοικοκύρεμα” του διαχειριστικού κόστους, αλλά και η επιφυλακτικότητα των Ελλήνων επενδυτών, ”διώχνουν” σταδιακά τους μεγάλους ξένους οίκους διαχείρισης που προσπαθούν να πουλήσουν αμοιβαία κεφάλαια στην ελληνική αγορά, επισημαίνει η Ναυτεμπορική.

Economist: Βελτιώνεται το επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα του Economist που πραγματοποιήθηκε για 60 χώρες, αναφέρει η Ημερησία.

Ναυτιλία: Απέδωσαν οι πιέσεις των εφοπλιστών για τα γηραιά τάνκερ, σημειώνει η Ημερησία, ενώ προσθέτει πως 200 τάνκερ με μονό τοίχωμα – εκ των οποίων τα 90 είναι ελληνικά – θα συνεχίσουν να μεταφέρουν πετρέλαιο και μετά το 2010, απειλώντας τις θάλασσες με ρύπανση. Επιπλέον, η Ημερησία αναφέρεται στα σχέδια των ομίλων Μαρτίνου, Λιβανού και Τσάκου.

Κατασκευές: Οι κατασκευαστικές εταιρίες έχουν ”μεγάλο δρόμο” μετά τους Ολυμπιακούς του 2004 υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Έμπεδος κ. Νικ. Κουμπάτης σε συνέντευξή του στη Ναυτεμπορική. Σύμφωνα με το Χρηματιστήριο ο κλάδος κάνει ”στροφή” στα υπόγεια πάρκινγκ, ενώ το δημόσιο αυξάνει τις χρηματοδοτήσεις.

American Airlines: Στα πρόθυμα της πτώχευσης βρίσκεται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία του κόσμου η American Airlines, σύμφωνα με την Οικονομική Ελευθεροτυπία, η οποία προσθέτει πως η αμερικανική εταιρία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις της ύστατης στιγμής με τα συνδικάτα και της πιστώτριες τράπεζες σε μια προσπάθεια να αποφύγει τη χρεοκοπία.

Αγνό: Για αυτόνομες επενδύσεις από Μεβγάλ, Δέλτα και ΦΑΓΕ κάνει λόγο το Χρηματιστήριο, ενώ αναφέρεται και στο πως αλλάζει ο ”χάρτης” μετά την πώληση της Αγνό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v