Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέο υπερόπλο για την αύξηση των λιανικών πωλήσεων

Πώς μέσα από τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να προκύψει αύξηση εσόδων έως και 30% για μια εταιρεία. Τα μυστικά της τεχνολογίας Shopping Recommendation. Γράφει ο Γιάννης Σταμούλης.

Νέο υπερόπλο για την αύξηση των λιανικών πωλήσεων
  • Του Γιάννη Σταμούλη*

Μια νέα εποχή για τις επιχειρήσεις λιανικής και e-commerce έχει ήδη ξεκινήσει. Μια εποχή όπου οι επιχειρήσεις δεν περιμένουν τους πελάτες να ψάξουν για τα προϊόντα τα οποία επιθυμούν να αγοράσουν, αλλά προβλέπουν (predict) τι προϊόντα θέλουν αγοράσουν και τους τα προτείνουν. Έτσι μπορούν να αυξάνουν τα έσοδα τους έως και κατά 30%.

Η εποχή αυτή ονομάζεται the Prediction era και η τεχνολογία Prediction engineering αποτελεί τμήμα του Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη). Αυτή την τεχνολογία χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρείες όπως Amazon, Netflix, Facebook, Telenor, youtube, tik tok, shein, Temu και χιλιάδες άλλες, κυριαρχώντας στον χώρο τους!

Η Αmazon χρησιμοποιώντας τα εκατομμύρια δεδομένα που κατέχει για τον χρήστη μπορεί και προβλέπει τι θέλει να αγοράσει στο μέλλον και του το προτείνει. Όταν μπαίνεις στο site της, βλέπεις τα προϊόντα που ΕΣΥ θέλεις να αγοράσεις και η εικόνα αυτή είναι διαφορετική για κάθε χρήστη!



Η τεχνολογία Shopping Recommendation ή predictive engineering χρησιμοποιεί αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης, Large Language Models και τα δεδομένα αγορών του e-shop και της επιχείρησης όπως τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί, τα χρώματα, τις μάρκες, τις εποχές, τις τιμές, το υλικό και τα σχέδια και έτσι μπορούν να προβλεφθούν με  σημαντική ακρίβεια τί θα αγοράσει ο επόμενος πελάτης, παλαιός η νέος, με την Ιintelligent Instore shopping assistant.




Οι επιχειρήσεις λιανικής και άλλες εταιρείες μπορούν πλέον να προβλέπουν τι προϊόντα θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες και να τα προτείνουν όταν αυτοί μπαίνουν στο e-shop τους, ή στο κατάστημα τους.

Το κατάστημα μπορεί πλέον να προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στον καταναλωτή, να επεκτείνει την γκάμα προϊόντων του καταστήματος, να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα για να παρουσιάσει προϊόντα και αγορές, να συλλέγει δεδομένα πολλών χιλιάδων πελατών ανά κατάστημα ετησίως, καθώς και να προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών μιλώντας απλά στην Intelligent instore shopping assistant.

Η προσωποποίηση και η πρόβλεψη είναι τα χαρακτηριστικά της νέας εποχής. Εμείς ως εταιρεία Mobiplus, μέσα από την υπηρεσία mobiplus shopping recommendation platform βοηθούμε τις επιχειρήσεις λιανικής και e-commerce να μεταβούν στη νέα εποχή.


* Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Mobiplus.

** H Mobiplus ιδρύθηκε το 2016 από στελέχη πληροφορικής με σημαντική εμπειρία τριάντα ετών ανάπτυξης λογισμικού σε εταιρείες όπως Hewlett-Packard, Intracom, Cyta, εξειδικευμένα στο χώρο του business software με web και mobile services.


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v