Το σύγχρονο Marketing στην εποχή του ESG

Η άμεση ανάγκη των επιχειρήσεων να προσαρμόσουν την πολιτική Marketing στη νέα εποχή των ESG κριτηρίων. Πρακτικές εφαρμογές και εφαρμόσιμες στρατηγικές για την «επόμενη μέρα». Γράφει η συνιδρυτής της εταιρείας VALUE Ιωάννα-Ιώ Αναστασάκη. 

Το σύγχρονο Marketing στην εποχή του ESG
  • Της Ιωάννας-Ιούς Αναστασάκη*

Στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών (ESG) ζητημάτων, έχουν προκύψει νέοι κανονισμοί με -σημαντικό αντίκτυπο στη στρατηγική marketing των εταιρειών. Ανταποκρινόμενοι στις νέες εξελίξεις, με την ομάδα μας στην VALUE Marketing ενσωματώνουμε ενεργά τη συμμόρφωση των στρατηγικών μας με το ESG, παρέχοντας πρακτικές οδηγίες και στρατηγικές στους πελάτες μας.

Κατανόηση του Κανονιστικού Τοπίου του ESG

Το 2022, τόσο οι ΗΠΑ, όσο και η Ε.Ε., καθιέρωσαν νέους κανονισμούς με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας γύρω από τους παράγοντες ESG. Αυτοί οι κανονισμοί έχουν επιπτώσεις στον τρόπο επικοινωνίας των εταιρειών, στις στρατηγικές που ακολουθούν και τελικά την επιτυχημένη εφαρμογή τους στο ESG, επηρεάζοντας τα πάντα, από την κοινολογία των επενδύσεων μέχρι τo περιεχόμενο του marketing.

Πρακτικές Επιπτώσεις για Marketing Managers και CEOs

Για τους marketing managers και τους CEOs, αυτοί οι νέοι κανονισμοί παρέχουν μια σαφή εντολή: Οι σκέψεις του ESG πρέπει να ενσωματωθούν στη στρατηγική σας για το marketing. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

  1. Συντονίστε τα Μηνύματα Marketing με τους Στόχους του ESG: Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα marketing του brand συμφωνούν με τους στόχους ESG της εταιρείας σας. Οποιοιδήποτε ισχυρισμοί γίνονται για τις πρακτικές ESG της εταιρείας σας πρέπει να είναι ακριβείς και επιβεβαιωμένοι ώστε να αποφευχθούν κατηγορίες “green-washing”.
  2. Διασφαλίστε Διαφάνεια στις Αποκαλύψεις: Με τους νέους κανόνες από τη SEC και την Ε.Ε., είναι ζωτικής σημασίας οι εταιρείες να έχουν πλήρη διαφάνεια για τις στρατηγικές τους ESG. Αυτό περιλαμβάνει την αναγνώριση και κοινοποίηση των κινδύνων που σχετίζονται με το περιβάλλον και τις πιθανές επιπτώσεις της επιχείρησης σε αυτό. Να είστε προετοιμασμένοι να παρέχετε διαβεβαιώσεις για την αξιοπιστία αυτών των στοιχείων.
  3. Ενσωματώστε το ESG στην Αφήγηση της Μάρκας: Χρησιμοποιήστε τo περιεχόμενο marketing του brand για να αφηγηθείτε την ιστορία της δέσμευσης του συνόλου της εταιρείας με τις αρχές του ESG. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα από case-studies, αλλά και story-telling για πρωτοβουλίες της εταιρεία, ή επισημαίνοντας συνέργειες με οργανισμούς που είναι αναγνωρίσιμοι για την βιωσιμότητά τους.
  4. Συμμετοχή του Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος της Εταιρείας: Ζητήστε feedback για να κατανοήσετε πώς το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης αντιλαμβάνεται τον τρόπο που έχετε εφαρμόσει το ESG. Απευθυνθείτε στους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους επενδυτές της εταιρείας. Τα δικά τους σχόλια μπορούν να βοηθήσουν στην διαμόρφωση της στρατηγικής σας και να εξασφαλίσουν ότι αυτή ευθυγραμμίζεται με τις προσδοκίες και τις αξίες τους.

Στη VALUE Marketing, ηγούμαστε της ενσωμάτωσης αυτών των κανονισμών του ESG στις marketing στρατηγικές που διαμορφώνουμε. Συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να τους καθοδηγήσουμε, διασαφηνίζοντας την πολυπλοκότητα  της συμμόρφωσης με το ESG, διασφαλίζοντας ότι οι στρατηγικές τους marketing αντανακλούν τη δέσμευσή τους στις αρχές του ESG και τους παρέχουμε τα εργαλεία και τις γνώσεις που χρειάζονται για να επιτύχουν σε αυτό το νέο κανονιστικό τοπίο.

Με μία προσέγγιση πρόληψης στη συμμόρφωση με το ESG στο marketing, πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις μπορούν όχι μόνο να μετριάσουν τους κινδύνους, αλλά και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες για καινοτομία και να δημιουργήσουν νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ενσωμάτωση των αρχών του ESG στις στρατηγικές marketing μπορεί να ενισχύσει τη φήμη της εταιρείας, να ενθαρρύνει την επαφή με τους πελάτες και να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη αξία για τις επιχειρήσεις τους επενδυτές.

Καθώς το τοπίο του ESG συνεχίζει να εξελίσσεται, δεσμευόμαστε να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή αυτών των αλλαγών, παρέχοντας στους πελάτες μας πρακτική καθοδήγηση και στρατηγικές με απώτερο σκοπό να ξεπεράσουν τις προκλήσεις και να αναπτυχθούν εγκαίρως έναντι του ανταγωνισμού σε αυτή την εποχή του βιώσιμου marketing.

* H Ιωάννα-Ιώ Αναστασάκη είναι συνιδρυτής της εταιρείας VALUE


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v