Θα πρέπει να διαβάσει κανείς τα «Προλεγόμενα» του Άραβα ιστορικού Ιμπν Χαλντούν (1332-1406) καθώς και τη συζήτηση του Σύρου ποιητή και φιλοσόφου Αλί Αχμάντ Σαΐντ Εσμπέρ με τη Μαροκινή ψυχαναλύτρια Χουρία Αμπντελουαχέντ, για να καταλάβει τι κρύβεται πίσω από την αραβο-ισλαμική ιδεολογία και πώς αυτή μπορεί να οδηγήσει στην εγκληματική διαστροφή, αν συνοδευτεί με ναρκωτικές ουσίες και θρησκευτικό φανατισμό.
Από την άποψη αυτή, πολύ λίγα στοιχεία έχουν γίνει γνωστά γύρω από τους δολοφόνους του Ισλάμ -και αυτό διότι η δημοσιοποίησή τους «χαλάει τη σούπα» κάποιων θεωριών που λένε ότι οι τζιχαντιστές είναι «κακόμοιρα παιδιά», θύματα της άκαρδης «δυτικής κοινωνίας».
Σημαντικές εκθέσεις των γαλλικών και των ιταλικών μυστικών υπηρεσιών -που για λόγους σκοπιμότητος δεν δημοσιοποιούνται- περιγράφουν αδρά τη μαφιόζικη οργάνωση των τζιχαντιστών στην Ευρώπη, τη συμμετοχή τους στη διακίνηση ναρκωτικών, μεταναστών και γυναικών και τον τρόπο με τον οποίο στρατολογούν ψυχανώμαλους νέους, αρκετοί από τους οποίους κάθε άλλο παρά «κακόμοιροι» είναι.
Όπως μας είπε ο Πάτρικ Κόμπερν, διάσημος ανταποκριτής βρετανικών εφημερίδων στη Μέση Ανατολή και συγγραφέας, «οι τζιχαντιστές είναι ο αποσταθεροποιητικός βραχίονας του Ισλαμικού Κράτους (ΙΚ) στη Δύση και παντού όπου η τελευταία είναι πιο ευάλωτη. Όπως και στο Ιράκ, το ΙΚ είναι οργανωμένο με αραβικού τύπου μαφιόζικο τρόπο. Με ιδεολογική και θρησκευτική μαστούρα τους τον ουαχαμπισμό, οι μαχητές του ΙΚ αποτελούν ζωντανά δείγματα ενός βάρβαρου σαδισμού τον οποίο οι Δυτικοί αδυνατούν να καταλάβουν.
Οι άνθρωποι αυτοί είναι άγρια ζώα που σκέπτονται μόνον τη βία. Δεν υπάρχει καμία δυνατότητα συζήτησης μαζί τους. Υπό αυτή την έννοια, είναι τραγικό το λάθος της Δύσης να τους θεωρεί ανθρώπους με τους οποίους θα μπορούσε να διαπραγματευτεί. Όνειρό τους είναι η επιστροφή στη Νεολιθική Εποχή. Απεχθάνονται τη ζωή και τη χαρά. Γεννήθηκαν για να δολοφονούν και τη δολοφονική αυτή μανία τους μεταφέρουν σε ψυχανώμαλους μέσω των ναρκωτικών...».
Από την πλευρά του, ο Σύρος ποιητής και φιλόσοφος (που φέρει το ψευδώνυμο Άδωνις), στην συζήτησή του με τη Μαροκινή ψυχαναλύτρια στο βιβλίο του Βία και Ισλάμ, μεταξύ πολλών εκρηκτικών διαπιστώσεών του γράφει, ή μάλλον λέει, και τα εξής:
«Το Ισλαμικό Κράτος είναι ο κανίβαλος που στρέφεται κατά του πολιτισμού. Τι βλέπουμε σήμερα στο ΙΚ; Γυναίκες που πωλούνται σε όποιον πληρώνει καλύτερα, ξεκοιλιάσματα, αποκεφαλισμούς, ακόμα και κανιβαλισμό. Είναι απίστευτη αυτή η βαρβαρότητα. Ο άνθρωπος που αψηφά τον θάνατο -αφού τον περιμένει ο Παράδεισος- επιδίδεται σε βαρβαρότητες χωρίς να φοβάται ή να νιώθει ενοχές. Έχει απομακρυνθεί εκ των πραγμάτων τόσο από τη φύση όσο και από τον πολιτισμό. Το ISIS είναι για μένα το τέλος του Ισλάμ. Είναι η απόληξή του, βέβαια, αλλά και το τέλος του. Στο πνευματικό επίπεδο, το Ισλάμ δεν έχει τίποτε να προσφέρει σήμερα. Ούτε όραμα αλλαγής του κόσμου, ούτε σκέψη, ούτε τέχνη, ούτε επιστήμη. Η επανάληψη των ίδιων και των ίδιων φράσεων σηματοδοτεί και το τέλος του.
»Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι το ISIS βγαίνει νικητής στο πολιτικό και στρατηγικό πεδίο, τι θα μπορούσε να προτείνει και να προσφέρει στο πνευματικό και επιστημονικό πεδίο;
Αν εξαιρέσει κανείς το χάος, δεν βλέπω κάτι άλλο. Στις περιοχές του Ιράκ που έχουν καταληφθεί από το ΙΚ, τα σχολεία έχουν κλείσει, εν αναμονή ενός προγράμματος διδασκαλίας που να είναι σύμφωνο με τις επιταγές της θρησκείας. Το ISIS δεν είναι μία νέα ανάγνωση του Ισλάμ, η οικοδόμηση ενός νέου πολιτισμού ή μιας νέας κουλτούρας. Είναι το τέλος του πολιτισμού, η άγνοια, το μίσος για τη γνώση, το μίσος για την ελευθερία. Και, μάλιστα, ένα τέλος ταπεινωτικό».
Με πιο απλά λόγια, πρόκειται για τη νέα μαστούρα των βαρβάρων. Αυτών που κάποιοι νομίζουν ότι θα τους εξανθρωπίσουν μιλώντας τους με το γάντι. Πλανώνται πλάνην οικτράν. Από κανιβάλους δεν μπορούν να προκύψουν σεφ υψηλής μαγειρικής.
Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.