Πώς να επικοινωνήσετε με καταναλωτές άνω των πενήντα

Σε ποια σημεία διαφέρουν οι μεσήλικες από τους καταναλωτές άλλων ηλικιακών ομάδων. Απλά tips για να τους προσεγγίσετε.

Πώς να επικοινωνήσετε με καταναλωτές άνω των πενήντα

Οι δημογραφικές εξελίξεις στην χώρα μας δείχνουν ότι, πολύ σύντομα, η ηλικιακή ομάδα 50+ θα ελέγχει πολύ μεγάλο μέρος του εθνικού μας πλούτου. Αν θέλετε να τους προσελκύσετε με το marketing plan που κάνετε για τα προϊόντα σας, πρέπει να γνωρίζετε σε ποια σημεία διαφέρουν από τους καταναλωτές άλλων ηλικιακών ομάδων:

α) Θέλουν δεδομένα και γεγονότα, όχι αναπόδεικτους ισχυρισμούς. Η κρίση τους είναι πολύ πιο οξεία και η αξιολόγησή τους σωστή

β) Έχουν περισσότερη αίσθηση του χιούμορ, επειδή έχουν την πείρα της ζωής. Μπορούν να δεχθούν ακόμα και τα πιο σοβαρά θέματα από την ελαφρή τους πλευρά

γ) Δεν ανταποκρίνονται σε εγωκεντρικά πρότυπα, αντίθετα με τους νεώτερους. Προσπαθήστε να απευθυνθείτε στις αλτρουιστικές τους αξίες.

δ) Επιθυμούν περισσότερη ιδιωτικότητα και τείνουν να είναι πιο ανεξάρτητοι. Τα διαφημιστικά μηνύματα πρέπει, συνεπώς, να τονίζουν την μοναδική ατομικότητα που αισθάνονται οι άνθρωποι αυτοί. Για παράδειγμα, μην τους δείχνετε σε ομαδικές δραστηριότητες –και, ιδιαιτέρως, μην δείχνετε να τους καθοδηγεί σε αυτές ένα νεώτερο πρόσωπο

ε) Δεν πείθονται από μηνύματα που προσπαθούν να τους παρασύρουν σε άμεσες αποφάσεις. Οι διαφημίσεις που δοκιμάζουν να δημιουργήσουν μία αίσθηση «επείγοντος» δεν τους προσελκύουν

στ) Έχουν μεγαλύτερη αίσθηση δικαιοσύνης

ζ) Τείνουν να είναι λιγότερο εγωκεντρικοί και να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Γι αυτό, τους τραβούν περισσότερο οι διαφημίσεις που τους δείχνουν να ασχολούνται με κάτι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v