Η συνταγή αντίδρασης του μάνατζερ όταν ξεσπά η κρίση

Τι πρέπει να κάνει ο manager για να επικοινωνήσει καλύτερα με τα ΜΜΕ και με άλλους εμπλεκόμενους μία κρίση. Γιατί πρέπει να δείχνει υπεύθυνος στην αντιμετώπιση του ζητήματος.

Η συνταγή αντίδρασης του μάνατζερ όταν ξεσπά η κρίση

Ενώ πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό για το μάνατζμεντ των κρίσεων, καλόν είναι οι υπεύθυνοι των επιχειρήσεων να έχουν κατά νουν κάποιες απλές, αλλά πολύ χρήσιμες συμβουλές.

Ιδού τί πρέπει να κάνετε για να μπορείτε να επικοινωνήσετε καλύτερα με τα ΜΜΕ και με άλλους εμπλεκόμενους σε μία κρίση:

*Αντιμετωπίστε το και μιλήστε για το γεγονός.

*Να είστε ανοιχτός και σύντομος, ιδιαίτερα όταν μιλάτε στο κοινό.

*Να δείχνετε ενδιαφέρον για αυτούς που υφίστανται τις επιπτώσεις.

*Να δείχνετε σεβασμό για αυτούς που έχουν διαφορετική άποψη στον τρόπο αντιμετώπισης.

*Να δείχνετε υπευθυνότητα στην αντιμετώπιση και την ενημέρωση.

*Να δείχνετε ακεραιότητα, αναγνωρίζοντας το μερίδιο της ευθύνης σας.

*Να συμπάσχετε με αυτούς που δεν καταφέρατε να βοηθήσετε ακόμη.

*Να δείχνετε γενναιοδωρία και να πηγαίνετε πιο πέρα από αυτά που περιμένουν ή είναι αναγκαία.

*Να δείχνετε τιμιότητα, μαθαίνοντας από τα λάθη σας και να μιλήσετε ανοιχτά γι αυτά.

*Να λέτε την αλήθεια, χωρίς υπεκφυγές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v