«Οδηγίες» για μια γόνιμη διαχείριση ανθρώπων

Εάν πραγματικά αγωνίζεσαι να επεκτείνεις την εταιρεία ή τη μονάδα σου, ένα από τα εξυπνότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να εγκαταλείψεις τον... έλεγχο. Πώς πρέπει να χτίσεις τον εργασιακό σου περίγυρο.

«Οδηγίες» για μια γόνιμη διαχείριση ανθρώπων

Οι ηγέτες που ασκούν σχολαστική διαχείριση βλάπτουν την εταιρεία τους, τους υπαλλήλους τους και τον εαυτό τους. Το χειρότερo είναι ότι τις περισσότερες φορές εμποδίζουν την πρόοδο της εταιρείας τους. Εάν πραγματικά αγωνίζεσαι να επεκτείνεις την εταιρεία ή τη μονάδα σου, ένα από τα εξυπνότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να εγκαταλείψεις τον έλεγχο.

Να πώς:

· Μετέθεσε προς τα κάτω τη λήψη αποφάσεων: Εάν λαμβάνεις όλες τις αποφάσεις, απλά παρακωλύεις τη λειτουργία της εταιρείας σου. Μετέθεσε τη λήψη αποφάσεων στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο.

· Αποδέξου ότι θα συμβούν λάθη: Όταν μοιράζεσαι την ευθύνη με άλλους, τότε τα πράγματα δε θα εξελίσσονται πάντοτε σύμφωνα με το σχέδιο. Προετοίμασε κατάλληλα τους υπαλλήλους σου για να αποφεύγουν τα λάθη ξεκαθαρίζοντας τις προσδοκίες σου, προσφέροντάς τους παράλληλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

· «Χτίσε»τον εργασιακό σου περίγυρο: Για να μπορέσεις με ηρεμία να μεταθέσεις τον έλεγχο, πρέπει να έχεις γύρω σου ανθρώπους στους οποίους πιστεύεις. Επένδυσε χρόνο και πόρους για να δημιουργήσεις τους καλύτερους υπαλλήλους σου.

Από την άλλη πλευρά, απευθυνόμενοι στον επικεφαλής μιας ομάδας το ΗHarvard Βusiness υπογραμμίζει ότι πρέπει να αποφεύγεται η σχολαστική διαχείριση του εαυτού σου. Γράφει έτσι:

«…Μπορείς να εξασκηθείς ώστε να αποφεύγεις να ασκείς σχολαστική διαχείριση στους άλλους, αλλά ακόμη μεγαλύτερη δυσκολία μπορεί να συναντήσεις αν προσπαθήσεις να διαχωριστείς την τάση σου να ελέγχεις τη δική σου εργασία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v