Οι υπάλληλοί σας θα συνεργαστούν καλύτερα και θα αποδώσουν περισσότερα για την εταιρεία σας, αν τους πείτε ότι πρέπει να κάνουν τα εξής βήματα, υποστηρίζει ο σύμβουλος στελεχών επιχειρήσεων Μπιλ Μπόιντον:
*«Είμαι»: Το πρώτο βήμα. Μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους, προκειμένου να δημιουργήσετε μία αίσθηση προσωπικής ασφάλειας. Αντίθετα, αναγνωρίστε αντικειμενικά τις δυνάμεις σας και παραδεχθείτε τις αδυναμίες σας.
*«Μακάρι να ήμουν». Το δεύτερο βήμα. Υιοθετήστε το προσωπικό σας όραμα και τον προσανατολισμό σας εντοπίζοντας τι είναι αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εσάς. Ψάξτε να βρείτε τις ευκαιρίες που εμφανίζονται μπροστά σας και αποφασίστε ποια είναι η συμπεριφορά που ίσως χρειαστεί να αλλάξετε, ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητές σας.
*«Θεωρούμαι ότι είμαι» και «εύχομαι να θεωρούμην ότι είμαι». Το τρίτο βήμα. Ρωτήστε και απαντήστε τις εξής σκληρές ερωτήσεις: Η εικόνα που προβάλλω πηγάζει από τις αντιλήψεις μου για τις δικές μου αξίες και ικανότητες; Ή εξαρτάται από το πόσο καλά προσαρμόζομαι στις αξίες και τις ικανότητες των συναδέλφων μου;