Αξιολογήστε συμπεριφορές, όχι μόνον αποτελέσματα

Δουλειά σου ως μάνατζερ είναι να κατανοήσεις τις συμπεριφορές πίσω από αυτά τα αποτελέσματα και να διασφαλίσεις ότι συνάδουν με τις αξίες της εταιρείας σου.

Αξιολογήστε συμπεριφορές, όχι μόνον αποτελέσματα

Όταν οι υπάλληλοι-πρωταγωνιστές παράγουν σπουδαία αποτελέσματα, ίσως μπεις στον πειρασμό να τούς χτυπήσεις ελαφρά στην πλάτη και να τούς ζητήσεις να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που τώρα κάνουν.

Ωστόσο, δουλειά σου ως μάνατζερ είναι να κατανοήσεις τις συμπεριφορές πίσω από αυτά τα αποτελέσματα και να διασφαλίσεις ότι συνάδουν με τις αξίες της εταιρείας σου.

Ιδού δύο τρόποι να το πετύχεις:

* Βαθμολόγησε ξεχωριστά την συμπεριφορά και τα αποτελέσματα. Όταν το κάνεις, μπορείς κάλλιστα να δώσεις στους υπαλλήλους σου χαμηλή βαθμολογία για την κακή συμπεριφορά τους, ακόμη και όταν παράγουν θετικά αποτελέσματα. Η ξεχωριστή βαθμολογία διασφαλίζει ότι μπορείς να βαθμολογήσεις δίκαια την συμπεριφορά, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στα επιχειρησιακά αποτελέσματα.

* Χρησιμοποίησε αξιολογήσεις 360ο. Με αυτές αξιολογείς καλύτερα τις συμπεριφορές και τον αντίκτυπό τους στους άλλους υπαλλήλους. Χρησιμοποίησε τα ευρήματα για να θέσεις συμπεριφορικούς στόχους, προς την εκπλήρωση των οποίων μπορεί να εργαστεί κάθε υπάλληλος – για παράδειγμα, «να αντιμετωπίζω την ομάδα μου με σεβασμό».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v