Εναλλακτικά κίνητρα για τους πωλητές της εταιρείας

Ποιες τεχνικές μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επικεφαλής για να δώσει κίνητρα στους πωλητές. Η ανάθεση ευθυνών και η επιλογή υποψηφίων που θέλουν να προσληφθούν. To λάθος της... «επανάπαυσης».

Εναλλακτικά κίνητρα για τους πωλητές της εταιρείας

Πολλοί πεπειραμένοι πωλητές φθάνουν σε ένα σημείο απόδοσης και μετά «επαναπαύονται». Οι άνθρωποι αυτοί είναι πολύτιμοι για την εταιρεία σας, αλλά δεν φθάνουν στο μέγιστο της απόδοσής τους.

Τί πρέπει να κάνετε:

*Κάντε τους «ειδικούς» της εταιρείας για κάποια κατηγορία προϊόντος, για τους σημαντικούς ανταγωνιστές ή για συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών

*Βάλτε τους να βοηθούν στην επιλογή υποψηφίων που θέλουν να προσληφθούν στην εταιρεία ή των μάνατζερς

*«Εμπλέξτε» τους στην εκπαίδευση των νέων μάνατζερς

*Ζητήστε τους να σχεδιάζουν και να έχουν την ευθύνη σεμιναρίων πωλήσεων

*Ορίστε τους trouble shooters σε δύσκολους λογαριασμούς ή σε πωλητές με μειωμένη απόδοση

*Καλέστε τους να παίρνουν μέρος σε έρευνας αγοράς υψηλού επιπέδου

*Προσφέρετέ τους εξειδικευμένες ευθύνες στον τομέα των πωλήσεων και δώστε τους τον ανάλογο τίτλο.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v