Εναλλακτικά κίνητρα για πωλητές μιας εταιρείας

Πώς πρέπει να χειρίζεται ο επικεφαλής τους πωλητές που... επαναπαύονται. Γιατί πρέπει να ξεχωρίζει τους... trouble shooters. Οι προαγωγές και η εκπαίδευση των νέων στελεχών.

Εναλλακτικά κίνητρα για πωλητές μιας εταιρείας

Πολλοί πεπειραμένοι πωλητές φθάνουν σε ένα σημείο απόδοσης και μετά «επαναπαύονται». Οι άνθρωποι αυτοί είναι πολύτιμοι για την εταιρεία σας, αλλά δεν φθάνουν στο μέγιστο της απόδοσής τους.

Τι πρέπει να κάνει ο επικεφαλής:

*Κάντε τους τους «ειδικούς» της εταιρείας για κάποια κατηγορία προϊόντος, για τους σημαντικούς ανταγωνιστές ή για συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών.

*Βάλτε τους να βοηθούν στην επιλογή υποψηφίων που θέλουν να προσληφθούν στην εταιρεία ή των μάνατζερ.

*«Εμπλέξτε» τους στην εκπαίδευση των νέων μάνατζερ.

*Ζητήστε τους να σχεδιάζουν και να έχουν την ευθύνη σεμιναρίων πωλήσεων.

*Ορίστε τους trouble shooters σε δύσκολους λογαριασμούς ή σε πωλητές με μειωμένη απόδοση.

*Καλέστε τους να παίρνουν μέρος σε έρευνες αγοράς υψηλού επιπέδου.

*Προσφέρετέ τους εξειδικευμένες ευθύνες στον τομέα των πωλήσεων και δώστε τους τον ανάλογο τίτλο.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v