Πώς γίνεται πιο παραγωγική η μέρα ενός manager

Γιατί το επείγον δεν είναι απαραιτήτως και σημαντικό για ένα στέλεχος. Κρίσιμη η σημασία της οργάνωσης του χρόνου. Η εφαρμογή της αρχής του... Τσώρτσιλ. Πώς να καλωσορίζετε το... απρόβλεπτο.

Πώς γίνεται πιο  παραγωγική η μέρα ενός manager

Οι αρχές που ακολουθούν ίσως να είναι ένα θαυμάσιο κλειδί για μία προσπάθεια που δεν είναι πάντα αυτονόητη. Γι’ αυτό και κάποιοι μάνατζερς βρίσκονται ενίοτε μπροστά σε προβλήματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

1. Η νοοτροπία σας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας: Η λύση σε σχέση με την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου έγκειται στην δική μας νοοτροπία. Πείτε: «Το μεγαλύτερο ποσοστό όσων συμβαίνουν είναι από δικό μου λάθος. Εγώ επιτρέπω να συμβαίνουν. Οι υπόλοιποι παράγοντες απλά συμβάλλουν στην όλη κατάσταση».

2. Το επείγον δεν είναι απαραιτήτως και σημαντικό. Διακρίνετε αυτές τις δύο έννοιες: Αντιμετωπίστε όλα τα θέματα έχοντας στο μυαλό σας ότι κάτι για το οποίο υπάρχει ανάγκη να γίνει αμέσως, δεν είναι απαραιτήτως υψηλής σημασίας. Σημαντικό είναι κάτι που σχετίζεται με έναν κρίσιμο στόχο, η μη επίτευξη του οποίου έχει πραγματικό αντίκτυπο στην ζωή και στην εργασία κάποιου –σε αντίθεση με τα περισσότερα επείγοντα που συνήθως είναι μη σημαντικά.

3. Οργανώστε την κάθε ημέρα σας: Αφιερώστε τα δέκα πρώτα λεπτά της εργάσιμης ημέρας σας για να αποφασίσετε ποιες δουλειές πρέπει να κάνετε και ποιες θα σάς άρεσε να κάνετε εφόσον υπάρχει χρόνος.

4. Μην περιμένετε το απρόβλεπτο, καλωσορίστε το: Μπορείτε να προγραμματίσετε τον χρόνο σας έτσι ώστε να υπάρχει περιθώριο και για το απρόβλεπτο! Παρατηρείστε μερικές ημέρες σας και αξιολογείστε πόση ώρα σπαταλάτε σε απρόβλεπτες εργασίες. Αυτή την ώρα πρέπει να προγραμματίσετε και για τις επόμενες ημέρες.

5. Μην παίζετε σκάκι με την δουλειά του γραφείου: Υπάρχουν εργασίες, βαρετές ή δύσκολες, που αναβάλλετε συνεχώς. Κάθε φορά που μετακινείτε κάποιο χαρτί που αφορά αυτές τις εργασίες, ανοίξτε μια τρύπα σε κάποια γωνία του. Πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε μόνοι σας ποιες δουλειές αναβάλλετε συνεχώς.

6. Σηκωθείτε από το κάθισμά σας: Σε απροειδοποίητες ή ενοχλητικές επισκέψεις, παραμείνετε όρθιος στο γραφείο σας. Οι άνθρωποι διστάζουν να καθίσουν στην διπλανή από το γραφείο σας καρέκλα όσο εσείς στέκεστε όρθιοι.

7. Εφαρμόστε την «Αρχή του Τσώρτσιλ»: Η αρχή αυτή συνοπτικά σημαίνει «πες μου αυτό που πρέπει να ξέρω σε μία σελίδα χαρτιού και μόνο».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v