Πώς να χειρίζονται οι προϊστάμενοι την επικοινωνία

Δεκαέξι συμβουλές προς υψηλόβαθμα στελέχη για τον καλύτερο χειρισμό επικοινωνίας. Ο σεβασμός προς τους υφισταμένους και η τήρηση των υποσχέσεων που δίνουν. Η αξία του χαμόγελου και της... ευγένειας.

Πώς να χειρίζονται οι προϊστάμενοι την επικοινωνία

Οι προϊστάμενοι μπορούν να επιτύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από άποψη επικοινωνίας, μέσα στην επιχείρησή τους, αν αποφασίσουν:

1. Να είναι διαθέσιμοι όταν τους χρειάζονται. Όταν κάποιος ζητήσει τη βοήθειά τους, να είναι εκεί, πρόθυμοι να τον βοηθήσουν.

2. Να σέβονται τους υφισταμένους τους και να μην τους χρησιμοποιούν.

3. Να υποστηρίζουν τα δίκαια αιτήματα του προσωπικού.

4. Να δίνουν επαίνους, να αναγνωρίζουν και να επιβραβεύουν τις αξιόλογες προσπάθειες.

5. Να τηρούν τις υποσχέσεις που δίνουν.

6. Να χρησιμοποιούν τη θέση τους στην υπηρεσία της επιχείρησης και όχι σαν επίδειξη δύναμης και εξουσίας.

7. Να ακούνε το πρόβλημα κάθε εργαζόμενου χωριστά.

8. Να κρατούν ενημερωμένους όλους τους εργαζόμενους για όλα τα σημαντικά και επείγοντα θέματα που αφορούν την επιχείρηση.

9. Να επικοινωνούν με το προσωπικό, όχι με σχέση «πατέρα-παιδιού».

10. Να ενημερώνουν εκ των προτέρων για θέματα πολύ σημαντικά.

11. Να μοιράζονται με τους συνεργάτες τους τόσο τα καλά, όσο και τα κακά νέα.

12. Να μη διατάζουν ή απαιτούν αυτό που θέλουν, απλώς να το ζητούν.

13. Να φροντίζουν για την προστασία των προσωπικών και ιδιωτικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.

14. Να βάζουν ετήσιους στόχους καθώς και προτεραιότητες που πρέπει να τηρούνται.

15. Να συμπεριφέρονται στους εργαζόμενους όπως οι εργαζόμενοι θέλουν. 

16. Να χαμογελούν και να είναι πάντα ευγενικοί.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v