Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τι πρέπει να ζητά ο manager από τις διαφημιστικές

Ο manager οφείλει να εξηγεί τι περιμένει από την ομάδα που θα ετοιμάσει τις προτάσεις, ποια θα είναι η ευθύνη της και με ποιον τρόπο θα μετρηθεί η προσπάθειά της. Κρίσιμο στοιχείο η προσωπική χημεία.

Τι πρέπει να ζητά ο manager από τις διαφημιστικές

Αν πρόκειται να ζητήσετε προτάσεις από μία εταιρεία διαφημιστική, δημοσίων σχέσεων ή συμβουλευτική, σίγουρα θα σας βοηθήσουν οι ακόλουθες συμβουλές:

*Περιορίστε τις ζητούμενες προτάσεις σε 10 σελίδες. Να είστε ειλικρινής σε ό,τι αφορά στα θέματα που θέλετε να θιγούν και να επικοινωνείτε τα προβλήματα και τις ανάγκες σας. Έτσι, εκείνοι που θα ετοιμάσουν τις προτάσεις θα έχουν την ευκαιρία να δουν ποιες είναι οι πραγματικές σας ανάγκες

*Προσδιορίστε τα όριά σας. Εξηγήστε τί περιμένετε από την ομάδα που θα ετοιμάσει τις προτάσεις, ποια θα είναι η ευθύνη της και με ποιον τρόπο θα μετρηθεί η προσπάθειά της

*Προσδιορίστε το προϋπολογιζόμενο ποσόν. Ζητήστε την χρήση συγκεκριμένων ποσών για συγκεκριμένα προγράμματα και ανάλυση κόστους

*Επιμείνετε στην παρουσίαση της δουλειάς από τους ανθρώπους που δουλεύουν στον λογαριασμό. Βάλτε τους να μιλήσουν με την διοίκηση της εταιρείας σας

*Να έχετε υπ' όψιν σας ότι η προσωπική χημεία είναι βασικό στοιχείο, γι αυτό τα άτομα που εμπλέκονται πρέπει να γνωρίζονται καλά πριν προχωρήσουν σε δεσμεύσεις

*Αφού πάρετε την οριστική απόφαση, οργανώστε συχνές συναντήσεις για να μένουν όλοι ενημερωμένοι και να παρακολουθούν την πορεία. Επιμείνετε στην παρουσία των ανθρώπων που έχουν σημαντικό ρόλο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v