Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους:
*Προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μάλλον σαν σύνολο, παρά σαν άτομα. Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νοιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό
*Αναγκάζουν τον καταναλωτή να «εργασθεί σκληρά» για να πάρει το μήνυμα. Σπάνια οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να αποκρυπτογραφήσουν μία έξυπνη –ή εξυπναδίστικη– γλώσσα ή ένα σοφιστικέ οπτικό μήνυμα. Η καλή διαφήμιση είναι πάντα απλή και άμεση
*Αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι η διαφήμιση πρέπει να «πουλήσει». Όλοι έχουμε δει ένα σωρό μηνύματα που είναι και ψυχαγωγικά και δημιουργικά –ωστόσο αποτυγχάνουν να «πουλήσουν»
*Θάβουν το μήνυμα της πώλησης. Μερικοί διαφημιστές αποτυγχάνουν να βάλουν το όφελος του καταναλωτή ή το πλεονέκτημα του προϊόντος σε πρώτο πλάνο, έτσι ώστε να γίνει αυτό αντιληπτό στον καταναλωτή. Όταν αυτό συμβαίνει, οι εν δυνάμει καταναλωτές προσπερνούν το προϊόν διότι θεωρούν ότι δεν τους αφορά
*Αδυνατούν να κατανοήσουν πότε πρέπει να δώσουν έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και πότε πρέπει να τονίσουν τα οφέλη του καταναλωτή. Ο γενικός κανόνας είναι να δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος όταν είναι γνωστό ότι ο καταναλωτής ψάχνει ενεργητικά για ένα τέτοιο προϊόν.