Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς αποφεύγονται οι συγκρούσεις μεταξύ στελεχών

Για ένα manager είναι εύκολο να τελειώνει μία διαφωνία καταστρέφοντας μία σχέση στην εταιρία. Αυτό το καταφέρνει ο καθένας. Ομως το δύσκολο είναι να λυθεί η διαφωνία χωρίς να διαρραγεί η σχέση...

Πώς αποφεύγονται οι συγκρούσεις μεταξύ στελεχών

Όταν μία κατάσταση μοιάζει να οδηγεί σε σύγκρουση, αναρωτηθείτε: Πόσο σημαντικό είναι για εσάς το θέμα και πόσο σημαντική η σχέση σας με τον άλλον άνθρωπο. Ανάλογα, αποφασίστε.

Είναι εύκολο να τελειώνετε μία διαφωνία καταστρέφοντας μία σχέση.

Αυτό το καταφέρνει ο καθένας. Το δύσκολο είναι να λυθεί η διαφωνία χωρίς να χαλάσει η σχέση.

Προσεγγίστε την σύγκρουση σαν πρόβλημα που πρέπει να λυθεί. Ψάξτε για αμοιβαία αποδεκτή λύση. Η λογική του νικητή-ηττημένου είναι πάντα προσωρινή.

Χτυπήστε το πρόβλημα, όχι τον άνθρωπο. Κρατήστε σταθερή και καθαρή θέση, αλλά χωρίς στενοκεφαλιές. Προπάντων, μην πιέζετε. «Προσφέρετε» την άποψή σας και τότε αυτή θα γίνει ευκολότερα αποδεκτή.

Μην ξεκινάτε με έτοιμες θέσεις και ορισμένες λύσεις, αλλά με ξεκάθαρες επιθυμίες γι αυτό που πραγματικά θέλετε.

Αυτό θα βοηθήσει να φθάσετε σε μία αποδεκτή από όλους συμφωνία, χωρίς πολώσεις. Μάθετε να ακούτε προσεκτικά και προσπαθείστε να γίνετε ακουστοί.

Ο κίνδυνος λέγεται άκαρπος ανταγωνισμός, δηλαδή σύγκρουση όχι για το θέμα, αλλά για το ποιος θα βγει νικητής και ποιος θα χάσει.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v