Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H «μαγεία» της... κλειδαρότρυπας και οι πληροφορίες

Γιατί κανένα μυστικό δεν μένει κρυφό σε μια εταιρία αν ειπωθεί έστω και σε ένα πρόσωπο. Η αξία των έμπιστων ατόμων σε μια επιχείρηση. Το... αντίτιμο για την «εξαγορά» κρίσιμων πληροφορίων.

H «μαγεία» της... κλειδαρότρυπας και οι πληροφορίες

Σε μία επιχείρηση, σε έναν οργανισμό, κανένα μυστικό δεν είναι ιερό. Πέστε κάτι σε κάποιον εμπιστευτικά και μετρήστε με πόση ταχύτητα το «μυστικό» αυτό θα φθάσει πάλι στα αυτιά σας. Γι αυτό, καλόν είναι να μην έχετε μυστικά. Αναρωτηθείτε, γιατί ένα μυστικό είναι απαραίτητο;

Μήπως προσπαθείτε να κρατήσετε κάποιον στο σκοτάδι για κάτι που πρέπει να γνωρίζει; Στην περίπτωση αυτή, το μυστικό ισοδυναμεί με ψέμμα.

Αν πρέπει να έχετε ένα μυστικό, ελαχιστοποιείστε τους κινδύνους. Το μόνο πραγματικό μυστικό είναι αυτό που κρατάτε για τον εαυτό σας. Με τον κάθε άνθρωπο που το μαθαίνει, πολλαπλασιάζεται η πιθανότητα να διαρρεύσει.

Αν λοιπόν θέλετε να πείτε κάτι το εμπιστευτικό, διαλέξτε ελάχιστους και πολύ έμπιστους ανθρώπους σας. Αξίζει δε τον κόπο, καμμιά φορά, να δοκιμάσετε την εχεμύθειά τους με κάποιο ασήμαντο μυστικό.

Παρόλα αυτά, διατηρείστε καλές σχέσεις με τους κουτσομπόληδες. Είναι καλοί «πράκτορες» και μπορούν να σάς φέρουν εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, ότι οι πληροφορίες αγοράζονται με πληροφορίες.

Ένας αποτελεσματικός «πράκτορας» εμπορεύεται γεγονότα, νέα, διαδόσεις.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v