AIG Ελλάς:Νέα προϊόντα για επιχειρήσεις

O εκτελεστικός αντιπρόεδρος της AIG Ελλάς Παύλος Κανελλόπουλος μιλά στο Euro2day.gr για τους στόχους και τις προτεραιότητες της ασφαλιστικής εταιρείας το 2013. Ποιες νέες καλύψεις ζητούν οι επιχειρήσεις.

AIG Ελλάς:Νέα προϊόντα για επιχειρήσεις
Το 2013 αναμένεται να είναι μιία ακόμη δύσκολη χρονιά για τον ασφαλιστικό κλάδο, λόγω της οικονομικής ύφεσης και της στενότητας δαπανών τόσο στις επιχειρήσεις, όσο και στα νοικοκυριά.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της AIG Ελλάς Παύλος Κανελλόπουλος αναλύει στο Euro2day.gr τους στόχους και τις προτεραιότητες της εταιρείας του, δίνοντας έμφαση στην προσφορά νέων προϊόντων, στην επανεξέταση των τιμολογίων και στη βελτίωση των σχέσεων με τους συνεργάτες.

Σύμφωνα με τον κ. Κανελλόπουλο, η AIG Ελλάς στόχο έχει να παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στην οικονομία και να προσαρμόζεται κατά τέτοιον τρόπο ώστε να μπορεί κάθε φορά να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών της.


ΕΡ.: Κύριε Κανελλόπουλε, το 2013 ξεκίνησε με μια σειρά προκλήσεων για την ελληνική οικονομία. Κατά πόσον πιστεύετε πως αυτό θα επηρεάσει την ασφαλιστική βιομηχανία; Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη φετινή πορεία του κλάδου των γενικών ασφαλίσεων;

ΑΠ.: Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια βρισκόμαστε συνεχώς αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Σίγουρα το 2013 θα είναι ένα ιδιαίτερα κρίσιμο έτος, όπως άλλωστε ήταν και τα προηγούμενα. Σε αυτό το πλαίσιο σίγουρα επηρεάζεται και η ασφαλιστική αγορά. Ήδη τα στοιχεία της ΕΑΕΕ για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2012 έδειξαν μείωση της τάξης του 11,5%.

Στη νέα χρονιά σίγουρα θα δούμε ορισμένους κλάδους να επηρεάζονται αρκετά, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις θα δούμε και σημάδια βελτίωσης. Ακριβώς επειδή διανύουμε μία ακόμη χρονιά ύφεσης με μειωμένη ρευστότητα, τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι έχουν ανάγκη να προφυλάξουν τα περιουσιακά στοιχεία τους.


ΕΡ.: Τα τελευταία χρόνια, η AIG στην Ελλάδα καταφέρνει να διευρύνει τα μερίδια αγοράς της και για φέτος στοχεύετε μάλιστα και σε -μικρή έστω- άνοδο παραγωγής. Με ποιους τρόπους πιστεύετε πως θα καταφέρετε να επιτύχετε τον στόχο σας;

ΑΠ.: Όπως σας ανέφερα νωρίτερα, ειδικά λόγω της κρίσης, η ανάγκη εξασφάλισης των περιουσιακών στοιχείων των ιδιωτών και των επιχειρήσεων είναι ακόμη μεγαλύτερη. Είναι ακριβώς η περίοδος όπου ένα καταστροφικό γεγονός μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα στη λειτουργία μιας επιχείρησης ή στον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Σίγουρα όμως αλλάζει και η αγοραστική δύναμη ιδιωτών και επιχειρήσεων. Για να πετύχουμε λοιπόν την αύξηση στην οποία στοχεύουμε δημιουργούμε νέα προϊόντα και επανεξετάζουμε τα τιμολόγιά μας και όπου είναι εφικτό κάνουμε και βελτιώσεις.

Σχεδιάζουμε επίσης νέα προϊόντα που απευθύνονται σε σύγχρονες επιχειρήσεις. Ακριβώς επειδή αλλάζει η δραστηριότητα και ο τρόπος λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων, υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη για νέα, πιο εξειδικευμένα προϊόντα, π.χ. η ασφάλιση ευθύνης στελεχών διοίκησης ή η ασφάλιση ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων.

Διαπιστώνουμε μια σαφή στροφή των επιχειρήσεων προς ασφαλιστικά προϊόντα που προσφέρουν προστασία στον ισολογισμό τους και στην εταιρική τους φήμη, έτσι οι επενδύσεις που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια στις ασφαλίσεις αστικών ευθυνών π.χ. ασφάλιση επαγγελματικών ευθυνών, ασφάλιση αστικής ευθύνης προϊόντων και ανάκλησης προϊόντων, αποδίδουν καρπούς και αυτό αποτελεί την καλύτερη επιβεβαίωση των προσπαθειών μας.

Πέρα όμως από τα προϊόντα και τα τιμολόγιά μας, εστιάζουμε στις σχέσεις με τους συνεργάτες μας. Επενδύουμε στην εκπαίδευσή τους και δημιουργούμε εξειδικευμένα εργαλεία με στόχο να τους βοηθήσουμε να αναπτύξουν το χαρτοφυλάκιό τους.


ΕΡ.: Πώς προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε πιθανές παρενέργειες της κρίσης, όπως για παράδειγμα επισφαλείς απαιτήσεις και ανείσπρακτα ασφάλιστρα από τα συνεργαζόμενα δίκτυα;

ΑΠ.: Στόχος μας πάντα είναι να διαφυλάξουμε το χαρτοφυλάκιό μας και γι’ αυτόν τον λόγο φροντίζουμε να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις διαδικασίες μας. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή επιλογή των συνεργατών μας, στο προσεκτικό underwriting αλλά και στους ελέγχους στην είσπραξη των ασφαλίστρων.


ΕΡ.: Είστε μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που επιχείρησαν να ελέγξουν οι ίδιες το κόστος των ζημιών στον κλάδο του αυτοκινήτου, μέσα από συνεργασίες με ιδιωτικά συνεργεία. Ποια είναι η μέχρι τώρα αποτίμηση του εγχειρήματός σας;

ΑΠ.: Το πρόγραμμα των συνεργαζόμενων συνεργείων έχει μέχρι στιγμής εξαιρετική επιτυχία και πολύ μεγάλη αποδοχή από τους ασφαλισμένους, καθώς τους επιτρέπει να επισκευάσουν το όχημά τους χωρίς γραφειοκρατία, με άμεσες διαδικασίες και χωρίς εκταμίευση χρημάτων.

Οι έρευνες ικανοποίησης των αποζημιωθέντων δείχνουν εξαιρετικά αποτελέσματα, ενώ μέχρι στιγμής 30% των περιστατικών σε νέες ζημιές επιλέγουν τα συνεργαζόμενα συνεργεία για την επισκευή του οχήματός τους. Για να καταφέρουμε αυτά τα επίπεδα ικανοποίησης είμαστε ιδιαίτερα σχολαστικοί στην επιλογή των συνεργείων, θέτοντας υψηλές προδιαγραφές, ενώ παράλληλα κάνουμε και συνεχείς ελέγχους για να είμαστε βέβαιοι για τα επίπεδα εξυπηρέτησης που παρέχουν.

Ακριβώς λόγω της επιτυχίας του προγράμματός, ήδη κάνουμε μελέτες για επέκταση του δικτύου μας σε περισσότερες πόλεις της Ελλάδας.


ΕΡ.: Έντονες είναι οι συζητήσεις στην Ελλάδα για την αλλαγή του οικονομικού μοντέλου της χώρας, για τη συρρίκνωση ορισμένων κλάδων και την επιδιωκόμενη ανάπτυξη κάποιων άλλων. Πόσο οι συζητήσεις αυτές προβληματίζουν την AIG για την πολιτική που θα ακολουθήσει στο μέλλον;

ΑΠ.: Η ασφαλιστική αγορά εν γένει ακολουθεί πάντα την πορεία της αγοράς στο σύνολό της. Όπου παρατηρείται άνοδος ενός νέου κλάδου δραστηριότητας, εκεί ακριβώς και η ασφαλιστική αγορά δημιουργεί νέα προϊόντα. Αυτός είναι και ο λόγος που η AIG παρουσίασε στο παρελθόν προγράμματα ασφάλισης ευθύνης στελεχών διοίκησης, αστικών και περιβαλλοντικών ευθυνών αλλά και προστασίας από ηλεκτρονικούς και διαδικτυακούς κινδύνους. Στο πλαίσιο αυτό, σίγουρα παρατηρούμε την εξέλιξη των κλάδων της ελληνικής αγοράς και αντίστοιχα εστιάζουμε στα κατάλληλα προϊόντα. Αυτό άλλωστε σημαίνει και η πελατοκεντρική προσέγγισή, που είναι και ένας από τους βασικούς στρατηγικούς πυλώνες της AIG.


**To Εuro2day.gr ενθαρρύνει τον διάλογο και την έκφραση απόψεων από τους αναγνώστες. Σχολιάστε τη συνέντευξη και πείτε την άποψή σας δημόσια για όσα συμβαίνουν και μας αφορούν όλους. Αν θεωρείτε τη συνέντευξη σημαντική, διαδώστε τη με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v