Revoil: Εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες της κρίσης!

Μέσα από τη διεύρυνση μεριδίου αγοράς που πλέον υπερβαίνει το 9% αλλά και μέσω της αποδοτικής δραστηριοποίησης στη ναυτιλία, η Revoil απαντά στην κρίση και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις αναπτυξιακές ευκαιρίες.

Revoil: Εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες της κρίσης!
Μέσα από τη διεύρυνση μεριδίου αγοράς, που πλέον υπερβαίνει το 9%, αλλά και μέσω της αποδοτικής δραστηριοποίησης στη ναυτιλία, η εισηγμένη εταιρία Revoil απαντά στην κρίση και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις όποιες αναπτυξιακές ευκαιρίες προκύπτουν.

Ο πρόεδρος της Revoil κ. Ευάγγελος Ρούσσος αναμένει επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης για την ελληνική οικονομία μέσα στο 2012 και αυτό το θεωρεί έτος δοκιμασίας. Πιστεύει, πάντως, πως, αν υλοποιηθούν οι απαιτούμενες τομές και οι Έλληνες επιστρέψουν στις παραδοσιακές τους αξίες, τότε τα πράγματα μπορούν μελλοντικά να πάνε πολύ καλύτερα…

ΕΡ.: Κύριε Ρούσσο, ύστερα από δεκαετίες επιτυχούς παρουσίας στην επιχειρηματική δράση, ποια πιστεύετε πως πρέπει να είναι η συνταγή που πρέπει να εφαρμοστεί στη χώρα μας έτσι ώστε να ξαναγυρίσουμε σταδιακά σε εποχές ανάπτυξης;

ΑΠ.: Σε πρώτη φάση, θα πρέπει να κερδίσουμε πάλι την εμπιστοσύνη των αγορών. Αυτό για να γίνει θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κλίμα πολιτικής σταθερότητας. Αυτά που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες έχουν ισχυροποιήσει την πεποίθησή μου ότι πρέπει να αλλάξει εκ βάθρων το πολιτικό μας σύστημα.

Πρέπει να επιστρέψουμε στις χαμένες μας αξίες, να επιστρατεύσουμε τις αρετές μας ως Έλληνες και το σημαντικότερο να λειτουργήσουμε ενωμένοι, με κοινό στόχο.

Η νέα γενιά έχει πολλές δυνατότητες, πρέπει να της δοθούν ευκαιρίες και είμαι σίγουρος ότι θα τις αξιοποιήσει.

Στη χώρα μας υπάρχουν πλουτοπαραγωγικές πηγές, υπάρχει τεχνογνωσία, υπάρχει εργατικό δυναμικό υψηλού επιπέδου. Θα πρέπει να μπουν σωστές δομές, οργάνωση, αξιοκρατία για να μπορέσουμε να ξαναγυρίσουμε σταδιακά σε εποχές ανάπτυξης.

ΕΡ.: Πόσο ισχυρή πιστεύετε πως είναι η Revoil σε μια τόσο δυσμενή συγκυρία για την ελληνική οικονομία; Πώς εξελίσσεται μέχρι τώρα η φετινή της πορεία;

ΑΠ.: Ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας της Revoil μας δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να αντέχουμε στη δυσμενή οικονομική συγκυρία αλλά και να εκμεταλλευόμαστε και τα όποια περιθώρια ανάπτυξης προκύπτουν. Η θέση μας στην αγορά, τα επαρκή χρηματικά διαθέσιμα, η ρευστότητά μας, η εμπορική μας στρατηγική και οι πολιτικές στη βάση -ανταγωνιστικές τιμές, ποιοτικά καύσιμα και στη σωστή ποσότητα- διαφοροποιούν τη Revoil σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρες του κλάδου, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που η ίδια η κρίση και οι συνθήκες της αγοράς παρουσιάζουν.

Η εταιρία μας και το 2011 ενισχύει τις πωλήσεις της, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς, που σήμερα είναι πάνω από 9%, ενώ αυξάνει τη λειτουργική της κερδοφορία και με τη δραστηριοποίησή της στη ναυτιλία.

ΕΡ.: Σε ποια επίπεδα εκτιμάτε ότι θα κυμανθεί τελικά η πτώση της ζήτησης στον κλάδο της εμπορίας πετρελαιοειδών; Πιστεύετε πως βρισκόμαστε κοντά στον «πάτο του βαρελιού», ή πως το 2012 θα εξελιχθεί ακόμη χειρότερα;

ΑΠ.: Δεν έχω πολλούς λόγους να αισιοδοξώ για το 2012, το οποίο πιστεύω ότι θα είναι πραγματικά έτος δοκιμασίας για τον λαό μας. Η φετινή χρονιά εξελίσσεται στα πρότυπα της περσινής, με σημαντική μείωση στην κατανάλωση απόρροια:

α) της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων ως νομοτελειακή συνέπεια της απώλειας εργασίας για πάνω από 300.000 ιδιωτικούς υπαλλήλους, της μείωσης μισθών στον δημόσιο τομέα και των μεγάλων περικοπών στις συντάξεις και β) των αυξήσεων των φόρων, η οποία έχει κάνει την αγορά καυσίμων αγορά πολυτελείας.
 
Ο κόσμος δεν γνωρίζει ότι το 65% της λιανικής τιμής των καυσίμων είναι φόροι που προκαταβάλλουν οι εταιρίες εμπορίας στο κράτος. Θεωρώ ότι ο πάτος του βαρελιού δεν είναι μακριά, το θέμα είναι να μην παραμείνουμε για πολύ καιρό εκεί και σταδιακά να ξεκινήσουμε μία πορεία ανάκαμψης.

ΕΡ.: Σε ένα περιβάλλον πτωτικής ζήτησης και συνεχούς κλεισίματος πρατηρίων, η Revoil αυξάνει με έντονους ρυθμούς τον αριθμό των συνεργαζόμενων πρατηρίων της. Τι αποτελέσματα έχει σήμερα αυτή η πολιτική; Μήπως ενέχει και κάποιους κινδύνους;

ΑΠ.: Η Revoil στηρίζει τη στρατηγική της σε ένα ξεκάθαρο πλάνο ανάπτυξης, το οποίο και ακολουθεί πιστά όλα αυτά τα χρόνια της 16χρονης πορείας της.

Παρά τις δυσκολίες της αγοράς και τη μείωση της κατανάλωσης το 2011, η οποία έρχεται να προστεθεί στη σημαντική πτώση της εγχώριας αγοράς καυσίμων όλο το 2010, η πορεία της Revoil, βασιζόμενη στο τρίπτυχο ανταγωνιστικές τιμές - διασφάλιση της ποιότητας και στη σωστή ποσότητα, στην απρόσκοπτη εμπορική πολιτική ενίσχυσης του δικτύου πρατηρίων της και στην ενδυνάμωση του εταιρικού της προφίλ με τη νέα εταιρική εικόνα, των συνεχών προωθητικών της ενεργειών που προσθέτουν αξία στην κάθε συναλλαγή με τον τελικό καταναλωτή, την κατατάσσει στις λιγοστές εταιρίες που κερδίζουν μερίδια αγοράς, ενισχύοντας παράλληλα την κερδοφορία τους.

Οι επιχειρηματίες πρατηριούχοι που αποφασίζουν να συνεργαστούν μαζί μας έχουν τη δική μας φιλοσοφία, όρεξη για δουλειά και πάντα προσήλωση στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια, σε συνδυασμό με τη νοικοκυροσύνη της εταιρίας μας, ελαχιστοποιούν τους όποιους πιθανούς κινδύνους.

ΕΡ.: Η φετινή κερδοφορία της Revoil έχει ενισχυθεί και από τη δραστηριότητα της ναυτιλίας. Ωστόσο, λόγω και των διεθνών εξελίξεων, η ναυτιλία φαίνεται να είναι και αυτή σε περίοδο καμπής. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται για τη Revoil η δραστηριότητα της ναυτιλίας μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο.

ΑΠ.: Η ναυτιλία είναι κλάδος με έντονη κυκλικότητα, που σου δίνει ευκαιρίες εισόδου στην αγορά. Μία τέτοια ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε η Revoil ιδρύοντας το καλοκαίρι του 2010 την ΑΡΙΣΤΟΝ και αγοράζοντας δύο φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου. Αυτήν την εποχή, η αγορά των ναύλων βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τα υψηλά πριν από 4 χρόνια, τα οποία θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να τα ξαναδούμε. Γνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες του κλάδου, έχουμε και επιδιώκουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με καταξιωμένους ναυλωτές, διασφαλίζοντας προβλέψιμες χρηματορροές και κερδοφορία, ενώ έχουμε επενδύσει σε πλοία handysizes που εξυπηρετούν φορτία που παρουσιάζουν ζήτηση. Παρακολουθώντας στενά τη ναυλαγορά, τις παραγγελίες πλοίων στα διεθνή ναυπηγεία και την προσφορά tonnage, δεν αναμένουμε μεγάλες μεταβολές στη ναυτιλία το επόμενο δωδεκάμηνο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v