Μετά το περυσινό λανσάρισμα του προϊόντος “Buy The Mile” που επιβαρύνει με χαμηλότερα ασφάλιστρα τους οδηγούς που δεν κινούν πολύ το αυτοκίνητό τους, η Anytime θα περάσει πολύ σύντομα σε μια νέα γενιά προϊόντων τηλεματικής, όπου το τίμημα δεν θα αφορά το πόσο οδηγεί κάποιος αλλά το πώς οδηγεί.
Προφανώς, οι συνετοί-προσεκτικοί οδηγοί που έχουν μικρότερες πιθανότητες να προκαλέσουν ατύχημα θα επιβαρύνονται λιγότερο από τους υπόλοιπους.
Ο επικεφαλής της Anytime Online Πάνος Κούβαλης μιλά στο Euro2day.gr τόσο για το συγκεκριμένο θέμα, όσο και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα ζητήματα όπως η τρέχουσα πορεία της Anytime, η απήχηση του προϊόντος “Buy the Mile” και οι προβλέψεις του για την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου στο μέλλον.
Κύριε Κούβαλη, συχνά ακούγεται η κριτική ότι οι πελάτες που ασφαλίζονται μέσω του διαδικτύου δεν λαμβάνουν την απαιτούμενη ενημέρωση και εξυπηρέτηση. Πόσο αυτό αληθεύει;
H ομάδα της Anytime δίνει, όλα αυτά τα χρόνια, ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών. Η ιστοσελίδα μας στο internet έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης μας, καταγεγραμμένες με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο χωρίς ψιλά γράμματα, σε συνδυασμό φυσικά με το γεγονός ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι συνεχώς διαθέσιμο για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία απαιτείται. Ιδιαίτερα τη στιγμή που ο πελάτης μας έχει ανάγκη περισσότερο, δηλαδή τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης του οχήματός του, είμαστε διαθέσιμοι σε 24ωρη βάση μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 1158 και παρέχουμε υπηρεσίες με την εγγύηση και την αξιοπιστία του Ομίλου Interamerican, ενός ομίλου που δίνει ιδιαίτερη σημασία στις υπηρεσίες και έχει ιδιοκτήτες υπηρεσίες Βοήθειας.
Ποιος είναι ο αριθμός των πελατών της Anytime στα συμβόλαια οχημάτων; Τι μερίδιο αγοράς αντιπροσωπεύουν; Ποιος είναι ο βαθμός διατηρησιμότητας των συμβολαίων;
Οι πελάτες μας ξεπερνούν ήδη τις 310.000 και το μερίδιο αγοράς σε πλήθος οχημάτων έχει ξεπεράσει το 5% τα τελευταία έξι χρόνια. Η μεγαλύτερή μας επιτυχία όμως είναι η διατήρηση του 87% των συμβολαίων σε κάθε ανανέωσή τους και η ικανοποίηση των πελατών μας, που ξεπερνά το 90%.
Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι οι πελάτες εμπιστεύονται την Anytime;
Υπάρχουν 3+1 λόγοι για τους οποίους οι πελάτες μας επιλέγουν να μας εμπιστεύονται:
• Για την ευκολία, την απλότητα και την αμεσότητα στην τιμολόγηση και την έκδοση του συμβολαίου τους, σε συνδυασμό πάντα με τη συνεχή πρόσβαση στην πληροφορία, που είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή.
• Για τα προϊόντα μας, που συνδυάζουν εξαιρετικά καλά την αξία με το κόστος.
• Για την ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας, όπως αυτές παρέχονται από το δίκτυο της Interamerican.
Ο επιπλέον λόγος είναι ότι στην Anytime ακούμε προσεκτικά τους πελάτες μας και χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να δημιουργήσουμε μια σειρά από προσωποποιημένα και καινοτόμα προϊόντα που αποκλίνουν μεν από τη φιλοσοφία των προϊόντων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, αλλά καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών μας.
Έχετε ξεκινήσει να προσφέρετε συμβόλαια ειδικά για οδηγούς που χρησιμοποιούν σε περιορισμένο βαθμό το όχημά τους. Πώς κρίνετε την ανταπόκριση του κοινού;
Ουσιαστικά περάσαμε σε μια νέα γενιά προϊόντων τηλεματικής που ξεκινούν από τις 3.000 χιλιόμετρα και σταδιακά μπορούν να επεκταθούν σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη. Αφορούν κυρίως οδηγούς που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους για μικρές καθημερινές διαδρομές και η ανάγκη προέκυψε μέσα από τις προτάσεις των πελατών που ασφαλίστηκαν στην πρώτη γενιά των προγραμμάτων Buy the Mile. Το πελατολόγιο αυτό έχει ήδη ξεπεράσει τις 5.000 πελάτες.
Στην ασφαλιστική αγορά έχει ξεκινήσει μια κουβέντα για υποτιμολογημένα συμβόλαια στον κλάδο αυτοκινήτου. Έχει σημασία η δική σας άποψη, καθώς η Anytime προσφέρει συμβόλαια με χαμηλό κόστος για τον καταναλωτή.
Τα προϊόντα μας έχουν λογική "value for money", δεν κάνουν εκπτώσεις στις υπηρεσίες που παρέχουν και ο περιορισμός του κόστους οδηγείται κυρίως από τη βελτιστοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών μας με την ευρεία χρήση της τεχνολογίας. Πρακτικές σαν αυτές που περιγράψατε υπάρχουν στην ασφαλιστική αγορά αλλά δεν μας ενδιαφέρουν, καθώς θεωρούμε ότι είναι βραχυπρόθεσμες και δεν αφήνουν καμία αξία τόσο στον πελάτη όσο και στην ασφαλιστική εταιρεία.
Πώς πιστεύετε ότι θα συμβάλει η τεχνολογία στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων; Τολμήστε να μας περιγράψετε τα συμβόλαια του μέλλοντος.
Οι τεχνολογικές εξελίξεις αναμένεται να επιδράσουν δραματικά στην ασφάλιση των αυτοκινήτων. Οι τρεις κύριες κατευθύνσεις αφορούν στη χρήση της τηλεματικής, στη μετατόπιση από την ιδιοκτησία του οχήματος σε λογικές car sharing και φυσικά στα αυτόνομα οχήματα που θα φέρουν μια σειρά από αλλαγές τόσο στο επιχειρηματικό μοντέλο των εταιρειών όσο στην κοινωνία και την οικονομία, λόγω της μείωσης των ατυχημάτων και της διευρυμένης κινητικότητας. Το συμβόλαιο του μέλλοντος θα προσεγγίζει λιγότερο το τυπικό ασφαλιστικό προϊόν και πολύ περισσότερο την περιοχή των υπηρεσιών γύρω από την κινητικότητα-mobility του καθενός από εμάς. Για την Anytime, ένας βασικός πυλώνας της ανάπτυξης του επιχειρηματικού της μοντέλου είναι η καινοτομία και η δημιουργία πρωτοποριακών λύσεων που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη εποχή. Στο πλαίσιο αυτό, πολύ σύντομα θα περάσουμε σε μια νέα γενιά προϊόντων τηλεματικής που δεν αφορούν το πόσο οδηγείς αλλά το πώς οδηγείς (pay how you drive).